Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc w zastosowaniu get_user_team(id)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Grease

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 06.10.2012 22:58

Witajcie,

Piszę plugin w którym chcę zastosować efekt flasha zależny od teamu w jakim jest gracz czyli:
-Jeśli jesteśmy w tt i otrzymamy flasha od ct ekran jest biały
-Jeśli jesteśmy w ct i otrzymamy flasha od tt ekran jest czarny

To co wyżej mi działa i dałem sobie rade, lecz chcę jeszcze podzielić to na:
-Jeśli jesteśmy w tt i otrzymamy flasha od tt ekran jest czarny
-Jeśli jesteśmy w ct i otrzymamy flasha od ct ekran jest biały

Na ten moment wszystkie flashe jeśli jesteśmy w ct są czarne mimo iż rzuca je gracz z drużyny. Nie wiem co i gdzie dodać aby był jeszcze podział opisany powyżej.

if(get_user_team(id) == 1)
{
//kod ekran bialy
}
else if(get_user_team(id) == 2)
//kod ekran czarny

Z góry dzięki za pomoc.

Użytkownik Grease edytował ten post 06.10.2012 22:59

  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.10.2012 15:48

Czyli w skrócie, FB od CT jest białe, od TT jest czarne.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new g_flasher, g_msgScreenFade;

public plugin_init(){
register_plugin("White & Black FB", "0.1", "benio101");

register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199");
register_event("23", "TEMPENTITY", "a", "1=5", "6=25", "7=6");
register_forward(FM_SetModel, "SetModel");
}

public plugin_cfg(){
g_msgScreenFade=get_user_msgid("ScreenFade");
}

public SetModel(ent, model[]) {
if(equal(model, "models/w_flashbang.mdl")){
static owner
owner=pev(ent, pev_owner);
new data[1];
data[0]=owner;
if(owner){
set_task(1.52,"get_flasher", 0, data);
}
}
}

public TEMPENTITY(){
set_task(0.05, "reset_flasher");
return PLUGIN_CONTINUE
}

public reset_flasher(){
g_flasher=0;
}

public get_flasher(data[]){
g_flasher=data[0];
}

public ScreenFade(id){
if(get_user_team(g_flasher)==2){
message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade,{0,0,0}, id);
write_short(read_data(1));
write_short(read_data(2));
write_short(read_data(3));
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(read_data(7));
message_end();

return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych