Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak przerobic perk


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 PrOGameRHK

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:NieWiem
Offline

Napisano 05.10.2012 16:29

Witam, mam takie pytanie. Otoz chcialbym przerobic kilka perków lecz nie rozumiem kompletnie ktora linijka jest od czego. Moglby mi ktos wytlumaczyc jak zmienic np. wartosc dmg w tym perku? Teraz jest wartosc ataku 10 a chcialbym np. 3000. Tutaj podaje sma perku:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Naboje Terrorysty";
new const perk_desc[] = "Masz 1/3 na wyrzucenie broni , + 10 dmg";

new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "glut");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_perk[idattacker])
return;

if(random_num(1, 3) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE


Jakby mogl mi ktos to wytlumaczyc to będę wdzięczny :)

Użytkownik benio101 edytował ten post 16.10.2012 15:26
Zamiana znacznika QUOTE na SMA

  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 05.10.2012 17:23

zmiana wartości perku ta linijka. Wartość pogrubiłem.

cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


  • +
  • -
  • 2

#3 PrOGameRHK

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:NieWiem
Offline

Napisano 05.10.2012 18:23

A dziękuje. A jakbym chciał zrobić perk, który dodaje 20dmg+int to jest coś takiego?

cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.5, idinflictor, damagebits);


  • +
  • -
  • 0

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 05.10.2012 19:07

następne po tym 20.o masz współczynnik inta i tam liczbe wpisujesz i masz zalezne od inta.
  • +
  • -
  • 0

#5 PrOGameRHK

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:NieWiem
Offline

Napisano 05.10.2012 19:19

A jaki najlepiej dać pod cod moda 50k lv wspólczynnik?
  • +
  • -
  • 0

#6 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 05.10.2012 19:41

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Mody > Call of Duty Mod > Problemy

do

Scripting AMXX > Pytania
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#7 TheGrzegorz

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:429
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 06.10.2012 01:05

Najlepiej daj 1.0 lub 1.2 ;]
Dołączona grafika

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych