←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Jak zrobić 1/1 z AWP oraz o 1...

Locked

  • +
  • -
kulig's Photo kulig 02.10.2012

Czy taki zapis jest dobryczy musze zawrzec 1/1 i obrazenia w jednym publicu?



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Assasin Creed";
new const opis[] = "1/1 z AWP, 20% obrazen z M4a1,";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 70;

new bool: ma_klase[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Author");
cod_register_advance(cod_get_classid("Assasin"), 100, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{

ma_klase[id] = false

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;




}


public obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker)

if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(ma_klase[idattacker] && weapon==CSW_M4A1){
SetHamParamFloat(3, damage+15.0)
return HAM_HANDLED
}

return HAM_IGNORED
}


Edited by kulig, 02.10.2012 18:58.
Quote

TheGrzegorz's Photo TheGrzegorz 02.10.2012

Większe obrażenia było zapisać w TakeDamage ,tak jak AWP :)
Wystarczyło dopisać. ;)

Masz poprawny kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Assasin Creed";
new const opis[] = "1/1 z AWP, 20% obrazen z M4a1,";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 70;

new bool: ma_klase[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Author");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{

ma_klase[id] = false

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1&& damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;








}


(04.10.2012 19:31):
To nie jest 20% więcej, a 20 więcej z M4
Quote

  • +
  • -
kulig's Photo kulig 03.10.2012

dzięki za pomoc +

;)
Edited by kulig, 03.10.2012 15:57.
Quote

Gość_21977_* 04.10.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked