Łap:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by Slandish", "1.0", "Slandish");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep by \ySlaNdisH");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Redbull \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r2000$");//1
menu_additem(menu, "Maly Exp \r[2500 expa] \yKoszt: \r5000$");//2
menu_additem(menu, "Sporo Expa \r[5000 expa] \yKoszt: \r10000$");//3
menu_additem(menu, "Mega Duzo Expa \r[10000] \yKoszt: \r16000$");//4
menu_additem(menu, "Perk I \r[Dostajesz losowy Perk I] \yKoszt: \r10000$");//5
menu_additem(menu, "Perk II \r[Dostajesz losowy Perk II] \yKoszt: \r10000$");//6
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 2000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-2000);
set_user_gravity(id,0.75);
client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles Redbull'a!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 5000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
new xpbonus = 2500
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus)
client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles Maly Exp!");
}
case 2:
{
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
new xpbonus = 10000
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus)
client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles Mega Duzo Expa!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 2500)
{
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
new xpbonus = 5000
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus)
client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles Maly Exp!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 10000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles losowy perk do slotu nr. 1!");
}
if(kasa < 10000)
client_print(id, print_chat, "[COD] Masz za malo kasy!");
}
case 5:
{
if(kasa >= 10000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles losowy perk do slotu nr. 2!");
}
if(kasa < 10000)
client_print(id, print_chat, "[COD] Masz za malo kasy!");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jest tylko problem z gravitacją przy redbullu - jak ktoś poprawi to będzie działać. Nie wiem czemu nie chce