Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Serwer sam się restartuje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eryk95

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2012 18:17

Proszę Was, pomóżcie mi, bo już nie mam siły...

Serwer notorycznie sam mi się restartuje. Czasem co godzine, czasem co dwie, czasem co dwanaście, a czasem co pięć minut. Nie ma absolutnie nic w logach (jakieś tam errory są, ale nic nie znaczące).
Od ponad miesiąca się z tym męczę i nie mam pojęcia co zrobić.
Po prostu gra w pewnym momencie staje w miejscu, "Connection Problem" i po chwili serwer znów jest na liście, a mapa startowa... To tak jakby serwer się przeciążał i żeby mógł funkcjonować restartuje się, ale dzieje się to przy obojętnej ilości graczy.

Doradźcie coś błagam
  • +
  • -
  • 0

#2 PimP517

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:129
  • Lokalizacja: / home / pimp517
Offline

Napisano 29.09.2012 18:23

Daj te errory, listę pluginów amxx i metamod.
Zapoznaj się z tematami:
http://amxx.pl/topic...-rebuy-bug-fix/
http://amxx.pl/topic...nti-cmd-dlfile/
http://amxx.pl/topic...owinnismy-miec/

Zdejmin te warny lub zablokuj mi konto!!! WCM!!!


#3 Eryk95

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2012 18:28

Errory:
L 09/29/2012 - 00:29:29: Start of error session.
L 09/29/2012 - 00:29:29: Info (map "de_aztec") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120929.log")
L 09/29/2012 - 00:29:29: Invalid player id 0
L 09/29/2012 - 00:29:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx")
L 09/29/2012 - 00:29:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 09/29/2012 - 00:29:29: [AMXX]	[0] text3p1Uqk.sma::on_damage (line 27)
L 09/29/2012 - 00:29:36: Invalid player id 0
L 09/29/2012 - 00:29:36: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx")
L 09/29/2012 - 00:29:36: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 09/29/2012 - 00:29:36: [AMXX]	[0] text3p1Uqk.sma::on_damage (line 27)
L 09/29/2012 - 10:51:48: Start of error session.
L 09/29/2012 - 10:51:48: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120929.log")
L 09/29/2012 - 10:51:48: [ENGINE] Invalid entity 115
L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx")
L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX]	[0] parachute.sma::client_PreThink (line 159)
L 09/29/2012 - 10:51:48: [ENGINE] Invalid entity 115
L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx")
L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX]	[0] parachute.sma::client_PreThink (line 159)
L 09/29/2012 - 10:51:48: [ENGINE] Invalid entity 115
L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx")
L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX]	[0] parachute.sma::client_PreThink (line 159)
L 09/29/2012 - 10:51:48: [ENGINE] Invalid entity 115
L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx")
L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX]	[0] parachute.sma::client_PreThink (line 159)
L 09/29/2012 - 10:51:48: [ENGINE] Invalid entity 115
L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx")
L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")

Pluginy:
; Custom - Add 3rd party plugins here
mapchooser4.amxx
;qtm_codmod5makovfinal.amxx
;QTM_CodMod.amxx - to ta wersja stara bez nowych premium
;qtm_codmod4.amxx ostatnia wersja
knife_mod.amxx
ban_neo_vvv.amxx
autobuyfix.amxx
hpk.amxx
interpchangerecsm.amxx
ad_manager.amxx
c4.amxx
ptb.amxx
alt_end_round_sounds.amxx
polski_cs.amxx
adminlisten.amxx
Voices_Management.amxx
bulletdamage.amxx debug
deathinfo.amxx
Klient.amxx
esp_spec.amxx
admin_freelook.amxx
niemowip.amxx
show_ips.amxx
FreeDefuserkit.amxx
runplanting.amxx
sillyc4.amxx
ban_net_packet_spammer.amxx ;zabezpieczenia przed crash
destroyFiles.amxx
team-semiclip.amxx ;przechodzenie przez swoich
parachute.amxx debug
buy_ammo.amxx
upomnij_gracza.amxx

Nie za bardzo wiem o co chodzi z metamodem, więc dam to:
linux addons/dproto/dproto_i386.so
linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so
Jeśli to złe to mnie nakieruj

Jeżeli to w czymś pomoże, mój serwer to Cod Mod i stoi na OwnServer

Użytkownik Eryk95 edytował ten post 29.09.2012 18:30

  • +
  • -
  • 0

#4 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 29.09.2012 22:16

Daj sma pluginów bulletdamage i parachute
  • +
  • -
  • 1
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#5 Eryk95

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.09.2012 08:49

Problem z parachute opisałem tutaj (.sma też dałem):
http://amxx.pl/topic...inu-spadochron/

BulletDamage:
// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also.
#define DAMAGE_RECIEVED

#include <amxmodx>

new g_MsgSync

#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
	register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip")
	
	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
	
	g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
	
	#if defined DAMAGE_RECIEVED
	g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
	#endif
}

public on_damage(id)
{
	new attacker = get_user_attacker(id)
	
	#if defined DAMAGE_RECIEVED
	// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
	if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
	{
		new damage = read_data(2)
		
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
		ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
		#else
		if ( is_user_connected(attacker) )
		{
			new damage = read_data(2)
			#endif
			set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
			ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
		}
	}

Nie znam się za bardzo, ale to raczej nie one powodują ten problem. Restarty robią się w innych godzinach niż errory.

Użytkownik Eryk95 edytował ten post 30.09.2012 08:51

  • +
  • -
  • 0

#6 Eryk95

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.09.2012 10:28

Zauważyłem nową rzecz. Za każdym razem gdy serwer się restartuje, w zwykłych logach jest to:
L 09/30/2012 - 03:00:14: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 09/30/2012 - 03:00:15: Invalid multi-lingual line (file "cstrike/addons/amxmodx/data/lang/statsx.txt" line 1)
W czym może tkwić problem?
  • +
  • -
  • 0

#7 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 30.09.2012 12:40

Sprawdź i podaj plik statsx.txt

Załączone pliki


Użytkownik FD_GODPL edytował ten post 30.09.2012 12:42

  • +
  • -
  • 1
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#8 Eryk95

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.09.2012 13:21

Załączony plik  statsx.txt   22,54 KB  35 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#9 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 30.09.2012 13:44

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#10 Eryk95

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.09.2012 14:30

Pliki podmienione ;)
Zobaczę tak do jutra może później czy wszystko na 100% działa i dam znać :) (+++ również dam ;P)
  • +
  • -
  • 0

#11 Eryk95

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.09.2012 20:02

Zapowiadało się, że będzie super, ale jest jeszcze jeden problemik.
Gdy mapa się zmienia normalnie, wygląda to tak:
L 09/30/2012 - 00:08:58: -------- Mapchange to cs_wiocha --------
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] ---
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] Wczytywanie pliku: "addons/amxmodx/configs/roundsound.ini"
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] ---
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] [ Loading 7 CTs Sounds ]
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx]	- sound/misc/CSM_COD/19.mp3
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx]	- sound/misc/CSM_COD/1.mp3
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx]	- sound/misc/CSM_COD/2.mp3
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx]	- sound/misc/CSM_COD/3.mp3
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx]	- sound/misc/CSM_COD/4.mp3
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx]	- sound/misc/CSM_COD/5.mp3
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx]	- sound/misc/CSM_COD/6.mp3
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] ---
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] [ Loading 8 Ts Sounds ]
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx]	- sound/misc/CSM_COD/7.mp3
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx]	- sound/misc/CSM_COD/8.mp3
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx]	- sound/misc/CSM_COD/9.mp3
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx]	- sound/misc/CSM_COD/11.mp3
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx]	- sound/misc/CSM_COD/16.mp3
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx]	- sound/misc/CSM_COD/17.mp3
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx]	- sound/misc/CSM_COD/18.mp3
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx]	- sound/misc/makov/school/bosski2.mp3
L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] ---
L 09/30/2012 - 00:08:58: [mapchooser4.amxx] Found 37 maps in maps folder

Po restarcie, tak:
L 09/30/2012 - 20:44:52: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 09/30/2012 - 20:44:53: [mapchooser4.amxx] Found 37 maps in maps folder

O co chodzi? Problem z RoundSound'ami?
(02.10.2012 09:53):
To są logi, a nie "problemik"

Użytkownik Eryk95 edytował ten post 30.09.2012 20:02

  • +
  • -
  • 0

#12 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.10.2012 09:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych