←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
2 Shutgun'y = 1 Magazynek

Zablokowany

  • +
  • -
Eryk95 - zdjęcie Eryk95 29.09.2012

Mam taki problem z klasą Rusher... Oprócz M3, dodałem mu pompę i z jakiegoś powodu mają tak jakby 1 magazynek.
Jeżeli wystrzele wszystkie naboje z M3, nie ma też naboi w pompie. Jeżeli wystrzele 1 nabój z pomby, ubywa jeden z M3 ;x
Oto prościutkie .sma:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Posiada 2 Shotguny. Jest szybki";
new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


Jeżeli ktoś wie, jak zrobić by każdy miał swój magazynek (jak to jest np. w Strzelcu Wyborowym Ak i M4) proszę o pomoc. +++
Odpowiedz

  • +
  • -
Eryk95 - zdjęcie Eryk95 30.09.2012

Refresh
Odpowiedz

  • +
  • -
ogieR8 - zdjęcie ogieR8 30.09.2012

Według tego : http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/ Wynika, że mają taką samą amunicję, dlatego ubywa Ci z 2 broni na raz. Spróbuj zrobić klasę podobną, ale z famasem i galilem <- dla obserwacji. Jeśli będzie to samo, no to wiadome będzie w 100% w czym tkwi problem. W takim razie polecam w nowej rundzie nadać nie 32 ammo dla tej i tej broni, bo i tak te ammo jest wspolne, a 64 ammo (32+32 = 64 ammo RAZEM) przy użyciu : http://amxx.pl/dokum...set-user-bpammo

To tylko moja myśl, może ktoś ma lepszy pomysł i zna inne źródło problemu :>

Wadą tego jest to, że wtedy można dowolnie to niwelować. Np
XM 64ammo, M3 0
XM 0ammo, M3 64
XM 32, M3 32

itd, zależy do gracza, jednakże nie wiem jak to równo potem podzielić ;c
Użytkownik ogieR- edytował ten post 30.09.2012 12:47
Odpowiedz

  • +
  • -
Eryk95 - zdjęcie Eryk95 30.09.2012

Ale nie powinno tak być bo dla przykładu dam kod .sma klasy Strzelec Wyborowy, która dobrze działa:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>


new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


No nie różni się niczym od kodu Rusher'a z wyjątkiem tego czegoś na samym dole ;x
Użytkownik Eryk95 edytował ten post 30.09.2012 14:41
Odpowiedz

  • +
  • -
ogieR8 - zdjęcie ogieR8 02.10.2012

Ale zrozum, że M4A1 ma inną amunicję, niż AK47. To widać po grze nawet, nie musisz do tego teorii znać, jest to ogólnie wiadome, że AK47 pochodzi za mocniejszą broń, ale za to z większym rozrzutem, niż M4A1.
Odpowiedz

Gość_21977_* 04.10.2012

Obydwie bronie korzystają z tej samej amunicji.
Nie jest to zatem problem, temat zamykam.
Odpowiedz
Zablokowany