Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Spawn protecion i spec_kick


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Red

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
Offline

Napisano 27.04.2008 15:43

Mam pytanie odnośnie pluginu spawn protection gdzie zmienić czas na 3s bo standardowo jest chyba 5s i czy idzie zmienić ten czerwony napis na własny, a jak tak to gdzie go zmienić.

Plik SMA.
//----------------------------------------------------------//
/* CREDITS :
      Thanks to Xeroblood, JJkiller, KingPin for helping me make
      this plugin and Firestorm for helping adding a lot of things

   INSTALLING :
      Download .SMA to Scripting folder, run compiler, copy the
      file from Compiled folder and paste in Plugins folder, add the plugin name
      in the Amxx plugins.ini ie : spawnprotection.amxx

   DESCRIPTION :
      Protects players when the spawn from being killed

   CHANGELOG :
      Version 1.0 - First Release
      Version 2.0 - Fixed godmode cvar problems
      Version 3.0 - Added message time control cvar
      Version 4.0 - Fixed errors
      Version 5.0 - Added message control cvar
      Version 6.0 - Fixed errors - THANKS VEN!
      Version 7.0 - Cleaned up plugin and fixed errors - THANKS
                    AVALANCHE, VEN and SubStream!
*/
//----------------------------------------------------------//
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
//----------------------------------------------------------//
public plugin_init()
{
   register_plugin("Spawn Protection", "7.0", "Peli") // Plugin Information
   register_concmd("amx_sptime", "cmd_sptime", ADMIN_CVAR, "1 through 10 to set Spawn Protection time") // Concmd (Console Command) for the CVAR time
   register_concmd("amx_spmessage", "cmd_spmessage", ADMIN_CVAR, "1 = Turn Spawn Protection Message on , 0 = Turn Spawn Protection message off") // Concmd for the CVAR message
   register_concmd("amx_spshellthickness", "cmd_spshellthickness", ADMIN_CVAR, "1 through 100 to set Glow Shellthickness") // Concmd for the shellthickness
   register_cvar("sv_sp", "1") // Cvar (Command Variable) for the plugin on/off
   register_cvar("sv_sptime", "5") // Cvar for controlling the message time (1-10 seconds)
   register_cvar("sv_spmessage", "1") // Cvar for controlling the message on/off
   register_cvar("sv_spshellthick", "25") // Cvar for controlling the glow shell thickness
   register_event("ResetHUD", "sp_on", "be")
   register_clcmd("fullupdate", "clcmd_fullupdate")
}
//----------------------------------------------------------//
public client_disconnect(id)
{
   remove_task(id)
   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public cmd_sptime(id, level, cid) // This is the function for the cvar time control
{
   if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
   return PLUGIN_HANDLED

   new arg_str[3]
   read_argv(1, arg_str, 3)
   new arg = str_to_num(arg_str)

   if(arg > 10 || arg < 1)
   {
      client_print(id, print_chat, "You have to set the Spawn Protection time between 1 and 10 seconds")
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   else if (arg > 0 || arg < 11)
   {
      set_cvar_num("sv_sptime", arg)
      client_print(id, print_chat, "You have set the Spawn Protection time to %d second(s)", arg)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
//----------------------------------------------------------//
public cmd_spmessage(id, level, cid) // This is the function for the cvar message control
{
   if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
   {
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   new sp[3]
   read_argv(1, sp, 2)

   if (sp[0] == '1')
   {
      set_cvar_num("amx_spmessage", 1)
   }

   else if (sp[0] == '0')
   {
      set_cvar_num("amx_spmessage", 0)
   }

   else if (sp[0] != '1' || sp[0] != '0')
   {
      console_print(id, "Usage : amx_spmessage 1 = Messages ON | 0 = Messages OFF")
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public cmd_spshellthickness(id, level, cid)
{
   if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
   return PLUGIN_HANDLED

   new arg_str[3]
   read_argv(1, arg_str, 3)
   new arg = str_to_num(arg_str)

   if(arg > 100 || arg < 1)
   {
      client_print(id, print_chat, "You have to set the Glow Shellthickness between 1 and 100")
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   else if (arg > 0 || arg < 101)
   {
      set_cvar_num("sv_spshellthickness", arg)
      client_print(id, print_chat, "You have set the Glow Shellthickness to %d", arg)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
//----------------------------------------------------------//
public sp_on(id) // This is the function for the event godmode
{
   if(get_cvar_num("sv_sp") == 1)
   {
      set_task(0.1, "protect", id)
   }

   return PLUGIN_CONTINUE
}
//----------------------------------------------------------//
public protect(id) // This is the function for the task_on godmode
{
   new Float:SPTime = get_cvar_float("sv_sptime")
   new SPSecs = get_cvar_num("sv_sptime")
   new FTime = get_cvar_num("mp_freezetime")
   new SPShell = get_cvar_num("sv_spshellthick")
   set_user_godmode(id, 1)

   if(get_user_team(id) == 1)
   {
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
   }

   if(get_user_team(id) == 2)
   {
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell)
   }

   if(get_cvar_num("sv_spmessage") == 1)
   {
      set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
      show_hudmessage(id, "Spawn Protection is enabled for %d second(s)", SPSecs)
   }

   set_task(SPTime+FTime, "sp_off", id)
   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public sp_off(id) // This is the function for the task_off godmode
{
   new SPShell = get_cvar_num("sv_spshellthick")
   if(!is_user_connected(id))
   {
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   else
   {
      set_user_godmode(id, 0)
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0,0, kRenderNormal, SPShell)
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public clcmd_fullupdate(id)
{
   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//


A co do pluginu spec_kick mam pytanie czy idzie zmienić żeby nie kikowało adminów bez immunitetu (bo chyba nie kikuje tylko tych z immunitetem, ale jeżeli się mylę to mnie poprawcie)

Plik SMA.
/* 

- Spec Kick 1.0
by foo.bar (foo.bar@arrobaponto.com)

- Description:
Kicks all spectators, except players with the immunity tag, on round start.
This plugin is Steam Counter-strike 1.6 specific.

- Motivations:
I run a very popular CS server and folks that connect don't like to leave
the server whenever they go out for dinner, take a shower or go to sleep (yes, 
I've really had players going to bed when they went into spectator mode).
I whipped up this script to keep those asshats off the server.

- Usage:
1. If you want, edit the MIN_PLAYERS to set the minimum number of players on 
the server before it starts checking for spectators.
2. Compile.
3. Plug into the the plugin.ini file.
4. There is no step 4
5. Finnish!

- Possible future additions:
Interface with a database to keep track of repeat offenders
Ban repeat offeners for a few minutes to teach them a lesson
Code optimizations?

- Acknowledgments:
Freecode, thanks for the help with debugging the code

*/

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define MIN_PLAYERS 9

public Round_Time()
{
        new Float:roundtime = get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0
        new rtime = read_data(1)

        if ( roundtime == rtime )   {
		new playerCount = get_playersnum()

		if (playerCount > MIN_PLAYERS) {
			new Players[32]
			get_players(Players, playerCount) 

			for (new i = 0; i < playerCount; i++) {
                               if (is_user_connected(Players[i])) {
                                       if (!(get_user_flags(Players[i]) & ADMIN_IMMUNITY)) {
						if ((cs_get_user_team(Players[i]) == 3)) {
							new name[32], authid[32]

							get_user_name(Players[i],name,31)
							get_user_authid(Players[i],authid,31)

							new userid = get_user_userid(Players[i])
	      						server_cmd("kick #%d ^"Spectators aren't welcome on this server.^"",userid)

  							log_amx("Spec Kick: ^"%s<%d><%s>^" was spec kicked)", name,userid,authid)
						}
					}
				}
			}
		}
        }
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_init() {
        register_plugin("Spec Kick","1.0","foo.bar")
	register_event("RoundTime", "Round_Time", "bc")

        return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 28.04.2008 20:03

register_cvar("sv_sptime", "5") // Cvar for controlling the message time (1-10 seconds)

Zmień to na:

register_cvar("sv_sptime", "3") // Cvar for controlling the message time (1-10 seconds)

Lub jak masz adma to wpisz w konsoli (w czasie gry):
amx_cvar sv_sptime 3
Ale to chyba sie nie zapisze. Tak więc zamień jak wyżej.


Ogółem tam gdzie jest tekst między "" to możesz wpisać własny.


show_hudmessage(id, "Spawn Protection is enabled for %d second(s)", SPSecs)
To jest tekst który wyświetla się każdemu na początku ("Spawn Protection is enabled for %d second(s)")
Tam gdzie %d to się wyświetlają sekundy jakie są ustawione w pluginie.

Z tym drugim SMA to niech Ci Miczu pomoże :)
  • +
  • -
  • 0

#3 Red

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
Offline

Napisano 28.04.2008 20:17

Dzięki wielkie
  • +
  • -
  • 0

#4 ESTCOBS

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:58
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.05.2008 00:40

#include <amxmodx> 
#include <cstrike> 

#define MIN_PLAYERS 9 

public Round_Time() 
{ 
        new Float:roundtime = get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0 
        new rtime = read_data(1) 

        if ( roundtime == rtime )   { 
        new playerCount = get_playersnum() 

        if (playerCount > MIN_PLAYERS) { 
            new Players[32] 
            get_players(Players, playerCount) 

            for (new i = 0; i < playerCount; i++) { 
                               if (is_user_connected(Players[i])) { 
                                       if (!(get_user_flags(Players[i]) & ADMIN_KICK)) { 
                        if ((cs_get_user_team(Players[i]) == 3)) { 
                            new name[32], authid[32] 

                            get_user_name(Players[i],name,31) 
                            get_user_authid(Players[i],authid,31) 

                            new userid = get_user_userid(Players[i]) 
                                  server_cmd("kick #%d ^"Spectators aren't welcome on this server.^"",userid) 

                              log_amx("Spec Kick: ^"%s<%d><%s>^" was spec kicked)", name,userid,authid) 
                        } 
                    } 
                } 
            } 
        } 
        } 
        return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public plugin_init() { 
        register_plugin("Spec Kick","1.0","foo.bar") 
    register_event("RoundTime", "Round_Time", "bc") 

        return PLUGIN_CONTINUE 
}
Nie będzie kickowało adminów z flagą C (możliwość amx_kick O:) ) :]
  • +
  • -
  • 0

#5 Red

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
Offline

Napisano 06.05.2008 14:52

Dzięki bardzo... Oczywiście dostaniesz pomógł i można temat zamknąć temat
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych