Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prosba o modyfikacje
Temat rozp. Mimorikto, 24.09.2012 20:24
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.09.2012 20:24
witam mam prosbe zeby jakis spec przerobil mi lekko jedna klase "Terminator" chodzi o to aby takowa klasa miala obrazenia zalezne od inta tak jak w zwyklym snajperze
proszę o to Terminator
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Terminator(Premium)";
new const opis[] = "Posiada cztery rakiety, ma mniejsza widocznosc z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 |1<<CSW_AWP | 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 7;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Proleks.xaa.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
A TU JAK BY KTOS CHCIAL ZWYKLY SNAJPER
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Floatfile:///C:/PROGRA~1/WapSter/WAPSTE~1/System/Shared/Themes/Standard/Smileys/Mini/grin.pngamage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
a i proszę nie zmieniac w terminatorze flag. z gory dzięki za zrobiona klase
proszę o to Terminator
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Terminator(Premium)";
new const opis[] = "Posiada cztery rakiety, ma mniejsza widocznosc z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 |1<<CSW_AWP | 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 7;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Proleks.xaa.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
A TU JAK BY KTOS CHCIAL ZWYKLY SNAJPER
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Floatfile:///C:/PROGRA~1/WapSter/WAPSTE~1/System/Shared/Themes/Standard/Smileys/Mini/grin.pngamage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
a i proszę nie zmieniac w terminatorze flag. z gory dzięki za zrobiona klase
#3
Napisano 24.09.2012 21:09
pisalem ze ma byc tak jak w snajperze z awp tam dalem klase snajper wiec dokladnie tak jak w niej ma byc tyle ze dane do terminatora
#4
Napisano 24.09.2012 21:16
Weź wrzuć tego terminatora jako załącznik... Bo kod nie jest cały + zlewa się ze sniperem.
#5
Napisano 24.09.2012 21:27
TERMINATOR :
SNAJPER:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <fun> new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Terminator(Premium)"; new const opis[] = "Posiada cztery rakiety, ma mniejsza widocznosc z AWP"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 |1<<CSW_AWP | 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 7; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Proleks.xaa.pl.", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; ilosc_rakiet_gracza[id] = 5; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_skill_used(id)
SNAJPER:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Snajper"; new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Floatamage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_AWP) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED;P.S. kod jest caly bo taki jest wgrany na serwer
#6
Napisano 24.09.2012 21:29
1. Nie kompiluje się ten kod co dałeś.
2. Widać że kod nie jest pełny.
3. Pewnie ktoś po prostu skasował z .sma część kodu...
2. Widać że kod nie jest pełny.
3. Pewnie ktoś po prostu skasował z .sma część kodu...
#7
Napisano 24.09.2012 21:44
kurde chyba cos faktycznie cos jest nie tak z nia wiec moze zrobil bys ja od poczatku
[PREMIUM]
Nazwa: Terminator
Opis: Posiada trzy rakiety, ma zmniejszona widocznosc z AWP.
Bronie: AWP, FAMAS, HEGRENADE
Zdrowie: 30
Kondycja: 15
Inteligencja: 5
Wytrzymalosc: 7
+150 procent obrazen z AWP(+inteligencja) stosunek inta do dmg taki jak w kodzie klasy snajper ktora ci podalem
nie moge cos sie dogadac z H@ i na ktorym jest ta klasa wiec chyba tak bedzie naj lepiej jesli od nowa zrobiona bedzie
juz 3 plusy masz za pomoc , szybka odpowiedz i cierpliwosc
[PREMIUM]
Nazwa: Terminator
Opis: Posiada trzy rakiety, ma zmniejszona widocznosc z AWP.
Bronie: AWP, FAMAS, HEGRENADE
Zdrowie: 30
Kondycja: 15
Inteligencja: 5
Wytrzymalosc: 7
+150 procent obrazen z AWP(+inteligencja) stosunek inta do dmg taki jak w kodzie klasy snajper ktora ci podalem
nie moge cos sie dogadac z H@ i na ktorym jest ta klasa wiec chyba tak bedzie naj lepiej jesli od nowa zrobiona bedzie
juz 3 plusy masz za pomoc , szybka odpowiedz i cierpliwosc
Użytkownik Mimorikto edytował ten post 24.09.2012 21:47
#8
Napisano 24.09.2012 22:02
Jeszcze sprawa jaka flaga na premium i ile widoczności z awp (x/255)
#9
Napisano 24.09.2012 22:06
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Proleks.xaa.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
to chyba to do flagi bo ta klasa ktora podalem w zalaczniku to jest ta ktora byla na serwerku a widocznosc 50/255
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
to chyba to do flagi bo ta klasa ktora podalem w zalaczniku to jest ta ktora byla na serwerku a widocznosc 50/255
#11
Napisano 24.09.2012 22:12
jak to nie te flagi to nie rob tego tylko daj bez tego H@ mowi ze to ogarnie
dzięki ziomek [5] dla ciebie !!!
dzięki ziomek [5] dla ciebie !!!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych