Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosba o modyfikacje


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mimorikto

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:blazej
  • Lokalizacja:Poznac
Offline

Napisano 24.09.2012 20:24

witam mam prosbe zeby jakis spec przerobil mi lekko jedna klase "Terminator" chodzi o to aby takowa klasa miala obrazenia zalezne od inta tak jak w zwyklym snajperze

proszę o to Terminator



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Terminator(Premium)";
new const opis[] = "Posiada cztery rakiety, ma mniejsza widocznosc z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 |1<<CSW_AWP | 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 7;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Proleks.xaa.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
A TU JAK BY KTOS CHCIAL ZWYKLY SNAJPER


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Floatfile:///C:/PROGRA~1/WapSter/WAPSTE~1/System/Shared/Themes/Standard/Smileys/Mini/grin.pngamage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
a i proszę nie zmieniac w terminatorze flag. z gory dzięki za zrobiona klase
  • +
  • -
  • -1

#2 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 24.09.2012 20:49

Ile inta ma się równać 1 dmg? I z jakiej broni?
  • +
  • -
  • 1

#3 Mimorikto

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:blazej
  • Lokalizacja:Poznac
Offline

Napisano 24.09.2012 21:09

pisalem ze ma byc tak jak w snajperze z awp tam dalem klase snajper wiec dokladnie tak jak w niej ma byc tyle ze dane do terminatora
  • +
  • -
  • 0

#4 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 24.09.2012 21:16

Weź wrzuć tego terminatora jako załącznik... Bo kod nie jest cały + zlewa się ze sniperem.
  • +
  • -
  • 1

#5 Mimorikto

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:blazej
  • Lokalizacja:Poznac
Offline

Napisano 24.09.2012 21:27

TERMINATOR :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Terminator(Premium)";
new const opis[] = "Posiada cztery rakiety, ma mniejsza widocznosc z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 |1<<CSW_AWP | 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 7;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Proleks.xaa.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)

SNAJPER:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Floatamage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
P.S. kod jest caly bo taki jest wgrany na serwer
  • +
  • -
  • 0

#6 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 24.09.2012 21:29

1. Nie kompiluje się ten kod co dałeś.
2. Widać że kod nie jest pełny.
3. Pewnie ktoś po prostu skasował z .sma część kodu...
  • +
  • -
  • 1

#7 Mimorikto

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:blazej
  • Lokalizacja:Poznac
Offline

Napisano 24.09.2012 21:44

kurde chyba cos faktycznie cos jest nie tak z nia wiec moze zrobil bys ja od poczatku
[PREMIUM]

Nazwa: Terminator
Opis: Posiada trzy rakiety, ma zmniejszona widocznosc z AWP.

Bronie: AWP, FAMAS, HEGRENADE

Zdrowie: 30
Kondycja: 15
Inteligencja: 5
Wytrzymalosc: 7

+150 procent obrazen z AWP(+inteligencja) stosunek inta do dmg taki jak w kodzie klasy snajper ktora ci podalem

nie moge cos sie dogadac z H@ i na ktorym jest ta klasa wiec chyba tak bedzie naj lepiej jesli od nowa zrobiona bedzie
juz 3 plusy masz za pomoc , szybka odpowiedz i cierpliwosc :)

Użytkownik Mimorikto edytował ten post 24.09.2012 21:47

  • +
  • -
  • 0

#8 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 24.09.2012 22:02

Jeszcze sprawa jaka flaga na premium i ile widoczności z awp (x/255)
  • +
  • -
  • 1

#9 Mimorikto

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:blazej
  • Lokalizacja:Poznac
Offline

Napisano 24.09.2012 22:06

client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Proleks.xaa.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
to chyba to do flagi bo ta klasa ktora podalem w zalaczniku to jest ta ktora byla na serwerku a widocznosc 50/255
  • +
  • -
  • 0

#10 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 24.09.2012 22:10

Łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#11 Mimorikto

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:blazej
  • Lokalizacja:Poznac
Offline

Napisano 24.09.2012 22:12

jak to nie te flagi to nie rob tego tylko daj bez tego H@ mowi ze to ogarnie

dzięki ziomek [5] dla ciebie !!!
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych