Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Reset statystyk co runde

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anty

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 23.09.2012 19:39

Witam,
mam problem otóż mam problem,co rundę resetują mi się statystyki.
Dodałem regeneracje i grawitacje.

Załączone pliki


Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#2 P4K0

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 23.09.2012 19:58

O ile się nie myle musisz dodać jeszcze do:
public WczytajDane(id, klasa)
I po śmierci każdy będzie widział jak dany gracz ma rozdane statystyki:
public PokazInformacje(id)

Użytkownik P4K0 edytował ten post 23.09.2012 20:01

Piszę statystyki do nowego CodMod'a po więcej info pod GG: 43706491


Dołączona grafika


#3 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 23.09.2012 20:38

Ale co? Bo nie rozumiem
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#4 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 23.09.2012 20:59

Musisz dodać kod który odpowiada za zapis i wczytanie poszczególnych statystyk .

Użytkownik Nestea****Lemon edytował ten post 23.09.2012 20:59

  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#5 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 24.09.2012 08:46

To co napisał PAKO sprawdziłem i nic ,dalej to samo.
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#6 P4K0

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 24.09.2012 14:29

Posprawdzaj czy niemasz daneg gdzieś spacji przy Public ZapiszDane bo to tez wplywa na zapis lub jakis przecinek itp.


Piszę statystyki do nowego CodMod'a po więcej info pod GG: 43706491


Dołączona grafika


#7 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 25.09.2012 16:29

Nie wiem,sprawdzałem ze drugim silnikiem czystym i są te publici dobrze napisane.
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#8 P4K0

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 25.09.2012 20:20

Też tak porównałem i masz wszystko dobrze ^^

Piszę statystyki do nowego CodMod'a po więcej info pod GG: 43706491


Dołączona grafika


#9 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 25.09.2012 20:56

To o co chodzi:D?
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#10 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 26.09.2012 18:45

Dobra teraz mam takie cus:D
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31, danegracza[7], 31);
W tej linijce mam:sss.sma(1100) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"sss.sma(1100) : error 001: expected token: ";", but found ")"sss.sma(1100) : error 029: invalid expression, assumed zerosss.sma(1100) : fatal error 107: too many error messages on one line
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#11 P4K0

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 27.09.2012 20:16

Czyli źle ci gdzieś zapisuje sprawdź gdzie ci zapisuje :)

Piszę statystyki do nowego CodMod'a po więcej info pod GG: 43706491


Dołączona grafika






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych