Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

2 skiny do vipa

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 csboxer

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -12
Zbieracz minusów

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.09.2012 13:47

chce zeby w tym vipie byly 2 skiny do CT i TT
do CT. skin_vip1 a do tt skin_vip

sma:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#include <fun>
#include <cstrike>

#include <fakemeta>
#include <engine>

#define ADMIN_VIP ADMIN_LEVEL_H
#define SCOREATTRIB_NONE    0
#define SCOREATTRIB_DEAD    (1<<0)
#define SCOREATTRIB_BOMB    (1<<1)
#define SCOREATTRIB_VIP        (1<<2)

new VIPSkins[] = { "vip_skin" };
new bool:moze_skoczyc[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("VIP", "1.0", "Screeaam..")
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawned", 1);
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
    register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "MessageScoreAttrib");
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public plugin_precache()
    precache_model("models/player/vip_skin/vip_skin1.mdl")

public MessageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver)
{   
    new iPlayer = get_msg_arg_int(1);
    if( is_user_connected(iPlayer)   && (get_user_flags(iPlayer) & ADMIN_VIP))
    {
        set_msg_arg_int( 2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD);    
    }
}

public Spawned(id)
{    
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_VIP)
    {
        cs_reset_user_model(id)
		       cs_set_user_model(id, VIPSkins);
    
        set_user_health(id, 150);
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_smokegrenade");
        give_item(id, "weapon_deagle");
			    give_item(id, "weapon_mp5navy");
        
        if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
            give_item(id, "item_defuse");
        
        set_user_footsteps(id, 1);
        
        set_user_armor(id, 100);
        moze_skoczyc[id] = true;
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DeathMsg()
{
    new kid = read_data(1);
    new hs = read_data(3);
    
    if(get_user_flags(kid) & ADMIN_VIP)
    {
        new kasa = 500 + hs ? 800 : 0;
        
        cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid) + kasa, 1)
        if(cs_get_user_money(kid) > 16000) cs_set_user_money(kid, 16000, 1);
        
        if(hs) set_user_frags(kid, get_user_frags(kid) + 2);
        
        message_begin(MSG_ALL,85)
        write_byte(kid)
        write_short(get_user_frags(kid))
        write_short(get_user_deaths(kid))
        write_short(0)
        write_short(get_user_team(kid))
        message_end()
    }
}


public CmdStart(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
    
    new flags = pev(id, pev_flags);
    
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id] && (get_user_flags(id) & ADMIN_VIP))
    {
        moze_skoczyc[id] = false;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        moze_skoczyc[id] = true;
        
    return FMRES_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_VIP)
		         set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) + 150.0);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}



#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 23.09.2012 17:58

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy

do

Scripting AMXXPluginy





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych