Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Dodanie do rundy rozgrzewkowej napisu w hud.

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Grease

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.09.2012 22:19

Witajcie,

Proszę o dodanie do tego kodu wiadomości kto wygrał rundę rozgrzewkową w hud, mniej więcej pod "Koniec rozgrzewki za: %d". Wiadomość niech wyświetla się zaraz po upłynięciu czasu / w nowej rundzie. Chciałbym jeszcze aby były 3 restarty co jedną sekundę zamiast jednego dwu sekundowego.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Nozowka mp3"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Suis"
#define SPRAWDZ 3431
new Odliczanie[33]
new rr_czas
new bool:noze = false
new const muzyka[]= "misc/3modnuta/3modnuta.mp3"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C")
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") 
register_event("DeathMsg","death_msg","a")

rr_czas = register_cvar("rr_czas","65")

}
public nozowka(id)
{
			    set_task(1.0, "Start")
			   
}
public Start(id)
{
	    client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka)
	    switchweapon(id)

	    noze = true

	    Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);
	   
	    if(task_exists(id + SPRAWDZ))
	    {
			    remove_task( id + SPRAWDZ )
	    }
	    set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )
	   
	    return PLUGIN_CONTINUE
}
public Koniec(task_id)
{
	    new id = task_id - SPRAWDZ	   

	    set_hudmessage( 80, 0, 255, -1.0, 0.19, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
	    show_hudmessage( id, "Koniec rozgrzewki za: %d", Odliczanie[id] )
	   

	    Odliczanie[id] -= 1
	   
	    if(Odliczanie[id] <= 0)
	    {
			    if( task_exists(task_id) )
			    {
					    remove_task( task_id )
			    }
  set_cvar_num("sv_restart", 2);
  ColorChat(id, RED, "Powodzenia i wysokich lotow!"); 
  noze = false
}
}
public switchweapon(id)
{
if (!noze)
  return PLUGIN_CONTINUE

engclient_cmd(id,"weapon_knife")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public death_msg()
{
if(!noze)
  return

new id = read_data(2)
set_task(1.0,"respawn_player",id)
}
public respawn_player(id)
{	
if(is_user_connected(id))
  ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)	
}
public plugin_precache() precache_sound(muzyka)

Użytkownik Grease edytował ten post 22.09.2012 22:20

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych