Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

DMG za INT

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 kuba100100

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.09.2012 08:34

Co trzeba dopisać do klasy żeby int = dmg dla wszystkich broni??

Użytkownik benio101 edytował ten post 23.09.2012 16:41


#2 maly96

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.09.2012 11:53

W cod mod nowy int to dmg :) Nic nie musisz :) <ciach!>
Kawon (22.09.2012 12:28):
Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.


#3 kuba100100

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.09.2012 13:19

No nie bo w sma klasy jak ma np. amadeusz to mu trzeba było "napisać" że x int =1 dmg

#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 22.09.2012 13:40

Automatyczna wiadomość



Ten temat został przeniesiony z forum


AMX Mod X > Pytania


do


Mody > Call of Duty Mod > Prośby o modyfikacje silników/klas/perków


  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.


#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1985
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 22.09.2012 14:01

W cod infict damage masz już współczynnik inteligencji

cod_inflict_damage( atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0 )

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#6 kuba100100

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.09.2012 14:50

A mógłbyś jeszcze napisać gdzie jest ten kod??

#7 TheGrzegorz

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:429
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 23.09.2012 08:10

Paczaj: :D

Do includów dodajesz:
#include <hamsandwich>


Pod icludami dodajesz:

#define DMG_BULLET (1<<1)


Teraz do public plugin_inc() dodajesz:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


Teraz na samym dole kopiujesz to i wklejasz:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



=====

Jak widzisz na prawie samym końcu pisze:
   	 cod_inflict_damage(idattacker, this, [color=#00ff00]15.0[/color], [color=#0000ff]0.2[/color], idinflictor, damagebits);


Tam gdzie pisze 15.0 to tam wpisujesz ile twoja broń ma zadawać +DMG
,a tam gdzie pisze 0.2 wpisujesz ile 1int=DMG.
Dołączona grafika

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)

#8 kuba100100

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.09.2012 08:46

Tak znam tą metodę ale już na samym początku pisało że dla wszystkich broni a nie dla jednej

#9 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1985
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 23.09.2012 10:12

zmień to

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

na to

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage+15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#10 TheGrzegorz

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:429
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 23.09.2012 14:14

Tak znam tą metodę ale już na samym początku pisało że dla wszystkich broni a nie dla jednej


Sory nie doczytałem :)
Dołączona grafika

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)

#11 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 23.09.2012 16:41

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych