Użytkownik benio101 edytował ten post 23.09.2012 16:41
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 22.09.2012 08:34
#2
Napisano 22.09.2012 11:53


#3
Napisano 22.09.2012 13:19
#4
Napisano 22.09.2012 13:40
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
do
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
DarkGL to mój autorytet.
#5
Napisano 22.09.2012 14:01
cod_inflict_damage( atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0 )
#6
Napisano 22.09.2012 14:50
#7
Napisano 23.09.2012 08:10

Do includów dodajesz:
#include <hamsandwich>
Pod icludami dodajesz:
#define DMG_BULLET (1<<1)
Teraz do public plugin_inc() dodajesz:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Teraz na samym dole kopiujesz to i wklejasz:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
=====
Jak widzisz na prawie samym końcu pisze:
cod_inflict_damage(idattacker, this, [color=#00ff00]15.0[/color], [color=#0000ff]0.2[/color], idinflictor, damagebits);
Tam gdzie pisze 15.0 to tam wpisujesz ile twoja broń ma zadawać +DMG
,a tam gdzie pisze 0.2 wpisujesz ile 1int=DMG.

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)
#8
Napisano 23.09.2012 08:46
#9
Napisano 23.09.2012 10:12
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
na to
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage+15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
#10
Napisano 23.09.2012 14:14
Tak znam tą metodę ale już na samym początku pisało że dla wszystkich broni a nie dla jednej
Sory nie doczytałem


ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)
#11
Gość_21977_*
Napisano 23.09.2012 16:41
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych