Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Licznik zgonów i asyst


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Marox44

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 20.09.2012 14:34

Witam, na potrzeby serwera oraz głównie dla własnego treningu (nauka podstaw) postanowiłem stworzyć licznik, który będzie zapisywał (tylko na czas mapy) nasze zabójstwa, zgony i asysty (jeśli zadaliśmy obrażenia, ale nie zabiliśmy).
Jak więc powinienem się za to zabrać...?
Wiem na pewno, że jeden event musi odpowiadać za zabicia, drugi za obrażenia

Spróbowałem na razie stworzyć zmienne i element w hud'ie.




new zabicia[33], zgony[33], asysty[33];


public plugin_init()
{
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}


public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");
public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabicia:[%i]^nZgony:[%i]^nAsysty:[%i]",zabicia[id],zgony[id],asysty[id]);
}




Prosiłbym o wskazówki jak się do tego zabrać dalej...., może nie koniecznie gotowy kod (chodzi mi tutaj o jakieś minimum samodzielnego wysiłku :D )

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Marox44

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 20.09.2012 19:19

Ok utworzyłem wstępnie takie coś, licznik fragów i zgonów działa dobrze, problem jest z obrażeniami.
Na pewno gołym okiem widać, że nie umiem używać eventu Damage, wydaje mi się , że zmienne są źle poindeksowane.

still not working properly :/




/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

#include <amxmodx>
#include <fun>

new KILL[33],DEADS[33],ASYSTY[33];
new SyncHudObj;
new damage[33];
new killerdmg;
new victimdmg;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event( "DeathMsg", "eDeath", "a" );
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" );
register_event( "Damage", "Damage", "b", "2!=0" );
}


public Damage (id)
{

victimdmg = read_data(0); // id ofiary
killerdmg = get_user_attacker( id ); // Pobiera id atakującego gracza
damage[victimdmg] = read_data(2);



return PLUGIN_CONTINUE;
}




public eDeath()
{
new attacker=read_data(1);
new victim=read_data(2);

KILL[attacker]++;
DEADS[victim]++;

if (damage[victimdmg]<2) {

ASYSTY[killerdmg]++;

}

return PLUGIN_CONTINUE;
}




public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");
public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(25, 155, 53, 0.04, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"========^n Zabicia: %i^n Zgony:%i^n Asysty:%i^n ========",KILL[id],DEADS[id],ASYSTY[id]);
}





  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych