Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Switch w warunku if


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gram Jajami

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.09.2012 20:02

Witam

Postanowiłem przerobić trochę bf2 i chcę zrobić tak, aby najpierw sprawdziło czy (tak jak w oryginalnie) wylosowało się broń i jeśli tak to żeby losowało broń. Udało mi się zrobić coś takiego, ale losową broń dostaje się za każdym razem (odznaka na poziomie podstawowym)


new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG];

if ( smglevel )
{
( random_num(1, (7-smglevel)) == 1 )

switch(smg){
case 0:
{
fm_give_item(id, "weapon_mac10");

givenitem = true;
}
case 1:
{
fm_give_item(id, "weapon_ump45");

givenitem = true;
}
case 2:
{
fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");

givenitem = true;
}
case 3:
{
fm_give_item(id, "weapon_tmp");

givenitem = true;
}
case 4:
{
fm_give_item(id, "weapon_p90");

givenitem = true;
}
}
}

Użytkownik Gram Jajami edytował ten post 19.09.2012 20:04

  • +
  • -
  • 0

#2 Gram Jajami

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2012 16:01

W pliku check.inl zrobiłem tak, ale nic się nie dostaje


case LEVEL_NONE:
{
if (wroundstats[0]>1)
{
g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE]=LEVEL_START; //Poczatkujacy Knife Badge
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_KNIFE][LEVEL_START]);
#else
client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_KNIFE][LEVEL_START]);
#endif
badgegained=true;



}
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new knifelevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE]=LEVEL_START;
if (knifelevel)
{
if (random_num (1,1))
{
new knife = random_num (0,1)
switch (knife){
case 0:
{
fm_give_item (id, "weapon_awp");
}
case 1:
{
fm_give_item (id, "weapon_scout");
}
}
}
}
}

(14.10.2012 20:52):
if (random_num (1,1))

Haha :D

  • +
  • -
  • 0

#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 28.09.2012 18:07

Podpowiedź
new odznaka = g_PlayerBadges[id][BADGE_ODZNAKA];

if ( odznaka ) {
if ( random_num(1, (7-odznaka)) == 1 ) {
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);

switch(random_num(1,3)) {
case 1: fm_give_item(id, "weapon_mac10");
case 2: fm_give_item(id, "weapon_ump45");
case 3: fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
}

if ( weaponID ) {
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}

givenitem = true;
}
}

Użytkownik MisieQ edytował ten post 29.09.2012 15:12

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych