Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zmiana ilości naboi w pierwszym magazynku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 16.09.2012 19:12

Cześć,
jak zmienić ilość naboi w PIERWSZYM magazynku? Chce, aby pewna funkcja dawała dgla a w nim tylko 1 nabój, lecz on daje mi 8 (7 w pierwszym magazynku i 1 w zapasowym)..
Tak wygląda funkcja:


case 1:
{

cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 1);
}


Jak ktoś nie rozumie - są ammo w broni i ammo zapasowe (W hudzie wygląda to tak --- 7 | 35). Przypuśćmy 7=x, 35=y. Chcę, aby x=1, a y=0.
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 16.09.2012 19:18


case 1:
{

cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
new ent = give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_weapon_ammo(ent, 1)
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 16.09.2012 19:35

Działa, dzięki.
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 17.09.2012 11:56

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych