Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] krzywy ekran gdy za duzo hp

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 RoNnI

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:134
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 16.09.2012 17:30

Witam. Mam buga.
Mam 920 lvl i gdy mam dodane więcej niż 950 w hp to mam krzywy ekran i nie widać broni :/ help !
czesto na codach jest tak że gdy sie ma 255+ ale u mnie inaczej ;/

#2 TSUBA

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.09.2012 08:59

Jak to u Ciebie inaczej? jeżeli posiadasz cod mod nowy to zrób tak:


Usun w silniku:
register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");
Oraz:
public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
static health;
health = get_msg_arg_int(1);

if (health < 256) return;

if (!(health % 256))
set_pev(msg_entity, pev_health, pev(msg_entity, pev_health)-1);

set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255);
}
A następnie wgraj na serwer taki plugin:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "HP BUG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
#define CHANNEL 1
#define FRAMES 10
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health");

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPreThink", 1);
}
public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity)
{
if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255)
{
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
static iCounter[33]={0,...};
if(++iCounter[id] >= FRAMES)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id, "HP: %d", pev(id, pev_health));
iCounter[id]=0;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Lub bez wiadomosci w hud
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "HP BUG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
#define CHANNEL 1
#define FRAMES 10
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health");

}
public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity)
{
if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255)
{
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Poradnik nie jest mój lecz ja go tylko udostępniam w celu pomocy innym graczą ;P

Użytkownik Vindetta edytował ten post 17.09.2012 09:01

  • +
  • -
  • 1

#3 RoNnI

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:134
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 17.09.2012 14:11

Jak to u Ciebie inaczej? jeżeli posiadasz cod mod nowy to zrób tak:


Usun w silniku:

register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");
Oraz:
public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
static health;
health = get_msg_arg_int(1);

if (health < 256) return;

if (!(health % 256))
set_pev(msg_entity, pev_health, pev(msg_entity, pev_health)-1);

set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255);
}
A następnie wgraj na serwer taki plugin:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "HP BUG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
#define CHANNEL 1
#define FRAMES 10
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health");

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPreThink", 1);
}
public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity)
{
if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255)
{
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
static iCounter[33]={0,...};
if(++iCounter[id] >= FRAMES)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id, "HP: %d", pev(id, pev_health));
iCounter[id]=0;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Lub bez wiadomosci w hud
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "HP BUG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
#define CHANNEL 1
#define FRAMES 10
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health");

}
public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity)
{
if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255)
{
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Poradnik nie jest mój lecz ja go tylko udostępniam w celu pomocy innym graczą ;P



A zmieniłbyś mi to ?
Bo usunałem te rzeczy w QTM_CodMod.sma ale niewiem czy cos sie nie zepsuje. i niewiem jak ten plugin drugi zrobić ;P
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   38,97 KB  36 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

#4 TSUBA

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.09.2012 15:03

Jasne trzymaj ;).Po wrzuceniu na serwer dopisz do plugins.ini Bug.amxx i daj znać czy chodzi ;)

Załączone pliki


Użytkownik TSUBA edytował ten post 17.09.2012 15:05

  • +
  • -
  • 1

#5 RoNnI

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:134
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 17.09.2012 18:05

ok thx ;P a możesz zrobić żeby pod perkiem było widać ile ma sie hp ?

#6 TSUBA

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.09.2012 19:34

Jak najbardziej zaraz ci zrobię ;).Trzymaj powinno działać HP masz pod Perk daj znać jak wszystko będzie git

Załączone pliki


Użytkownik TSUBA edytował ten post 17.09.2012 19:41

  • +
  • -
  • 2

#7 RoNnI

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:134
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 18.09.2012 14:18

thx działa !
A dałbyś gg ?

#8 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 19.09.2012 11:59

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych