Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.09.2012 17:30
Witam. Mam buga.
Mam 920 lvl i gdy mam dodane więcej niż 950 w hp to mam krzywy ekran i nie widać broni help !
czesto na codach jest tak że gdy sie ma 255+ ale u mnie inaczej ;/
Mam 920 lvl i gdy mam dodane więcej niż 950 w hp to mam krzywy ekran i nie widać broni help !
czesto na codach jest tak że gdy sie ma 255+ ale u mnie inaczej ;/
#2
Napisano 17.09.2012 08:59
Jak to u Ciebie inaczej? jeżeli posiadasz cod mod nowy to zrób tak:
Usun w silniku:
Usun w silniku:
register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");Oraz:
public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity) { static health; health = get_msg_arg_int(1); if (health < 256) return; if (!(health % 256)) set_pev(msg_entity, pev_health, pev(msg_entity, pev_health)-1); set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255); }A następnie wgraj na serwer taki plugin:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "HP BUG" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" #define CHANNEL 1 #define FRAMES 10 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPreThink", 1); } public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity) { if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255) { set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255); } return PLUGIN_CONTINUE; } public fwPreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; static iCounter[33]={0,...}; if(++iCounter[id] >= FRAMES) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); show_hudmessage(id, "HP: %d", pev(id, pev_health)); iCounter[id]=0; } return FMRES_IGNORED; }Lub bez wiadomosci w hud
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "HP BUG" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" #define CHANNEL 1 #define FRAMES 10 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health"); } public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity) { if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255) { set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255); } return PLUGIN_CONTINUE; }Poradnik nie jest mój lecz ja go tylko udostępniam w celu pomocy innym graczą
Użytkownik Vindetta edytował ten post 17.09.2012 09:01
#3
Napisano 17.09.2012 14:11
Jak to u Ciebie inaczej? jeżeli posiadasz cod mod nowy to zrób tak:
Usun w silniku:register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");Oraz:public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity) { static health; health = get_msg_arg_int(1); if (health < 256) return; if (!(health % 256)) set_pev(msg_entity, pev_health, pev(msg_entity, pev_health)-1); set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255); }A następnie wgraj na serwer taki plugin:#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "HP BUG" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" #define CHANNEL 1 #define FRAMES 10 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPreThink", 1); } public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity) { if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255) { set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255); } return PLUGIN_CONTINUE; } public fwPreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; static iCounter[33]={0,...}; if(++iCounter[id] >= FRAMES) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); show_hudmessage(id, "HP: %d", pev(id, pev_health)); iCounter[id]=0; } return FMRES_IGNORED; }Lub bez wiadomosci w hud#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "HP BUG" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" #define CHANNEL 1 #define FRAMES 10 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health"); } public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity) { if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255) { set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255); } return PLUGIN_CONTINUE; }Poradnik nie jest mój lecz ja go tylko udostępniam w celu pomocy innym graczą
A zmieniłbyś mi to ?
Bo usunałem te rzeczy w QTM_CodMod.sma ale niewiem czy cos sie nie zepsuje. i niewiem jak ten plugin drugi zrobić
QTM_CodMod.sma 38,97 KB 36 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#4
Napisano 17.09.2012 15:03
Jasne trzymaj .Po wrzuceniu na serwer dopisz do plugins.ini Bug.amxx i daj znać czy chodzi
Załączone pliki
Użytkownik TSUBA edytował ten post 17.09.2012 15:05
#5
Napisano 17.09.2012 18:05
ok thx a możesz zrobić żeby pod perkiem było widać ile ma sie hp ?
#6
Napisano 17.09.2012 19:34
Jak najbardziej zaraz ci zrobię .Trzymaj powinno działać HP masz pod Perk daj znać jak wszystko będzie git
Załączone pliki
Użytkownik TSUBA edytował ten post 17.09.2012 19:41
#7
Napisano 18.09.2012 14:18
thx działa !
A dałbyś gg ?
A dałbyś gg ?
#8
Napisano 19.09.2012 11:59
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych