Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o znalezienie błędu w klasie 1/3 na odrodzenie po śmierci


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Eryk95

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.09.2012 12:52

Wgrałem na serwer taką klasę, ale z jakiegoś powodu odrodzenie nie działa :/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define ZADANIE_WSKRZES 6240
 
new const nazwa[]   = "Aniol";
new const opis[]    = "Dostaje UMP45 i Ma 1/3 Szans Na Odrodzenie Się Po Śmierci oraz Podwójny Skok";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE) | (1<<CSW_DEAGLE) | (1<<CSW_UMP45);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
 
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 254);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) &&

skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;

return FMRES_IGNORED;
}
public Killed(id)
{
    
 if(!is_user_alive(id))
 return;

 if(!ma_klase[id])
 return;

 if(random_num(1,3) == 1)
        set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}
public Wskrzes(id)
    ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);

Proszę o znalezienie błedu i o poprawę. Za pomoc daję plusy ;]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych