pierwsza runda
-wybieram ak - ma tylko 30ammo
druga runda
/mam juz ak z 120ammo/
-wybieram m4 - mam m4 30 ammo
trzecia runda
/mam juz ak i m4 ze 120ammo/
Chciałbym aby po/przed rundą wywalało broń, aby nowo wybrana nie pokrywala sie ze starą.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Szturmowy";
new const opis[] = "AK/M4. Startowe 145hp";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "g_Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
}
public g_Spawn(id)
{
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id))
menu(id);
}
public menu(id){
new menu = menu_create("Jaki zestaw broni preferujesz", "g_Choose");
menu_additem(menu, "\rM4A1 + Usp");
menu_additem(menu, "\wAk47 + glock");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public g_Choose(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
switch(item)
{
case 0:{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_give_weapon(id, CSW_USP);
}
case 1:{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_GLOCK18);
}
}
if(!is_user_alive(id))
{
strip_user_weapons(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
próbowałem jak widać użyć
if(!is_user_alive(id)) { strip_user_weapons(id) }lecz chyba mi źle skompilowało lub źle zastosowałem to.
Edited by Narcyzek, 15.09.2012 16:32.