#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Pogromca Premium"; new const opis[] = "+25DMG z XM1014, 1/25 na zabicie i drop broni z MP5, 1/5 z DGL, 1/5 na zadanie 100+int z HE"; new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_HEGRENADE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 40; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init(){ register_plugin(nazwa, "1.0", "Vasto_Lorde"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public plugin_precache(){ precache_model("models/dr1/pogromca2/v_xm1014.mdl"); precache_model("models/dr1/pogromca2/v_knife.mdl"); } public cod_class_enabled(id){ if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)){ client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy."); return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_hegranade"); ma_klase[id]=true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id){ ma_klase[id]=false; } public CurWeapon(id){ new bron=read_data(2); if(ma_klase[id]){ if(bron==CSW_KNIFE){ set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr1/pogromca2/v_knife.mdl"); } if(bron==CSW_XM1014){ set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr1/pogromca2/v_xm1014.mdl"); } } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; new weapon=get_user_weapon(idattacker); if(weapon==CSW_MP5NAVY){ if(random_num(1, 25) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(random_num(1, 25) == 1) client_cmd(this,"drop"); } if(weapon==CSW_XM1014){ cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } if(weapon==CSW_HEGRENADE){ if(random_num(1, 5) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0, 1.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_SUPERCEDE; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Przerobienie Klasy
#1
Napisano 11.09.2012 17:43
#2
Napisano 11.09.2012 18:10
public plugin_precache(){ precache_model("models/dr1/pogromca2/v_xm1014.mdl"); precache_model("models/dr1/pogromca2/v_knife.mdl");Modele wklejasz do:
precache_model("models/dr1/pogromca2/v_knife.mdl");W folderze models robisz folder/katalog o nazwie dr1 i do niego wklejasz te 2 modele.
Jak pomogłem i zadzialalo postaw +

Użytkownik F4St edytował ten post 11.09.2012 18:13
[you] jak już tu jesteś looknij na chomika
Sprzedam rozkręconą sieć link GameTracker poniżej oferty pisać na gg: 43706491
(Nazwa serwera: zajebka.pl)
#3
Napisano 11.09.2012 18:41
Modele się ściągają, czyli są na serwerze w FTP... Inne pomysły?ale na serwerze nie mam innych modeli (które się uprzednio ściągają)
#5
Napisano 11.09.2012 20:48
Może problem jest w tym, że nie dołączyłem dźwięków/gfx do modeli? Ale fakt faktem, że nóż ściągnąłem tylko z v_ i również nie działa...
#8
Napisano 15.09.2012 20:06
#9
Napisano 15.09.2012 21:54
Problem rozwiązany, Po prostu zrobiłem klase w nowym pliku .sma i bez modelu pompy. Działa o_0
#10
#11
Napisano 15.09.2012 22:07
Załączone pliki
Użytkownik DastaN edytował ten post 15.09.2012 22:08
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych