#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Pogromca Premium";
new const opis[] = "+25DMG z XM1014, 1/25 na zabicie i drop broni z MP5, 1/5 z DGL, 1/5 na zadanie 100+int z HE";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init(){
register_plugin(nazwa, "1.0", "Vasto_Lorde");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/dr1/pogromca2/v_xm1014.mdl");
precache_model("models/dr1/pogromca2/v_knife.mdl");
}
public cod_class_enabled(id){
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)){
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.");
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_hegranade");
ma_klase[id]=true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id]=false;
}
public CurWeapon(id){
new bron=read_data(2);
if(ma_klase[id]){
if(bron==CSW_KNIFE){
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr1/pogromca2/v_knife.mdl");
}
if(bron==CSW_XM1014){
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr1/pogromca2/v_xm1014.mdl");
}
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
new weapon=get_user_weapon(idattacker);
if(weapon==CSW_MP5NAVY){
if(random_num(1, 25) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(random_num(1, 25) == 1)
client_cmd(this,"drop");
}
if(weapon==CSW_XM1014){
cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
if(weapon==CSW_HEGRENADE){
if(random_num(1, 5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_SUPERCEDE;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Przerobienie Klasy
#1
Napisano 11.09.2012 17:43
#2
Napisano 11.09.2012 18:10
public plugin_precache(){
precache_model("models/dr1/pogromca2/v_xm1014.mdl");
precache_model("models/dr1/pogromca2/v_knife.mdl");
Modele wklejasz do:
precache_model("models/dr1/pogromca2/v_knife.mdl");
W folderze models robisz folder/katalog o nazwie dr1 i do niego wklejasz te 2 modele.Jak pomogłem i zadzialalo postaw +
Użytkownik F4St edytował ten post 11.09.2012 18:13
[you] jak już tu jesteś looknij na chomika ![]()
Sprzedam rozkręconą sieć link GameTracker poniżej oferty pisać na gg: 43706491
(Nazwa serwera: zajebka.pl)
#3
Napisano 11.09.2012 18:41
Modele się ściągają, czyli są na serwerze w FTP... Inne pomysły?ale na serwerze nie mam innych modeli (które się uprzednio ściągają)
#5
Napisano 11.09.2012 20:48
Może problem jest w tym, że nie dołączyłem dźwięków/gfx do modeli? Ale fakt faktem, że nóż ściągnąłem tylko z v_ i również nie działa...
#8
Napisano 15.09.2012 20:06
#9
Napisano 15.09.2012 21:54
Problem rozwiązany, Po prostu zrobiłem klase w nowym pliku .sma i bez modelu pompy. Działa o_0
#10
#11
Napisano 15.09.2012 22:07
Załączone pliki
Użytkownik DastaN edytował ten post 15.09.2012 22:08
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod








pogromca.amxx






