Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomysly na Banowanie NS


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#21 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.09.2012 19:42

MarWit wydało mi się to ciekawe wiec dlaczego miałem nie napisać o tym ;)
  • +
  • -
  • 1

#22 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 14.09.2012 23:00

ban na karte MAC, seba chyba miał kiedyś napisać taki plugin.


wasza wiara w to że seba potrafi zrobić wszystko jest poprostu śmieszna wystarczy że wrzucił on ban na cfg czy tam neobansa do siebie na server i wymyslil jakąś durną nazwe (mega ban czy cos takiego) a wy od razu w to wierzycie

ale niestety są granice których uzywając amxx'a nie da sie ominąć a co do MAC adresu to jest on widoczny tylko dla pierwszej bramy więc nie bardzo wiem jak chcecie go sobie odczytać
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#23 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 15.09.2012 01:58

Jakoś banują adres karty mac co prawda nie za pomocą amx-a , widziałem kiedyś nawet na goglach sposób na ominiecie(teraz patrzyłem i ni ma ) :D , ale cziter raczej na to nie wpadnie, ze dostał bana akurat na adres karty mac...
GoQ, ja piszę, że CHYBA seba(nie pamiętam czy on) miał taki plugin napisać, który banuje adres karty, nie wiem czy to jest jego "MegaBan", nie mam pojęcia.
ciekawe czemu .amxx nie udostępnione jest publicznie owego pluginu,
Jeżeli "dobrze" banuje to czemu by się tym nie podzielić ;)
dużo czasu tworzył Mini Bans i .amxx udostępniał potem projekt porzucił.
chciałbym, aby się seba wypowiedział na ten temat ;) , może zajrzy ;]

Użytkownik bolek_stw edytował ten post 15.09.2012 02:00

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#24 Fail

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -15
Tragedia

  • Postów:134
  • Lokalizacja:z forum
Offline

Napisano 15.09.2012 07:03

No w csie jest troche wiekszy zakres banowania bo jeszcze mozna cos wyciagnac za pomoca motd tak jak to zrobili przy neobansie (php + html) i nawet gracz nie wie co od niego jest wyciagane i na tej podstawie mozna jakos probowac, to jest dobry pomysl banowania nawet gdy co dziesiata osoba sie odbanuje w co watpie bo nie bedzie miala o tym bladego pojecia to bedzie okej, a nawet jak sie dowie to i tak moze miec problem z unbanem.

No ale nasuwaja sie problemy:

1 problem.Kto to napisze?
2 problem Jak polaczyc z amxbans?
3 problem Jak ktos napisze to czy udostepni (i czy za darmo).

#25 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 15.09.2012 13:04

no wiec tak
-nie da sie zbanowac adresu MAC kiedy identyfikujemy gracza przy pomocy IPv4
-za pomocą motd nie mozna "wyciągnąć" żadnych danych które mogą w 100% zidentyfikować danego gracza
-nie mozna zbanować hardware_ID bo nie ma do niego dostępu z poziomu amxx'a

dlaczego seba nie udostepnił amxx??

własnie dlatego żeby mógł dalej ogłaszać wszem i wobec że ma 100% skuteczne metody banowania szkoda tylko że nie zabezpiecza sobie tez tak dobrze forum

pozatym po co ma udostepniać cos co napisał dla siebie ? nie jest wolontariuszem więc nie udostępnił xD
  • +
  • -
  • 4
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#26 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.09.2012 15:41

W sumie to ten ban seba można by sprowadzić do tego samego co tutaj jest
http://amxx.pl/topic...y-setti-dziala/

ludzie mówią

ale dowodów nie ma i prawdopodobnie nie będzie ;)
  • +
  • -
  • 0

#27 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 15.09.2012 16:54

dobra dobra ,imo da sie napisac coś takiego client - serwer i wtedy banować mac czy jakies inne id z podzespołów
tylko wątpliwe jest to że ludzie będę to pobierać ^^
lepszym jest rozwiązaniem są konta neo :P
używałem jakiś czas, dobrze działał

Użytkownik bolek_stw edytował ten post 15.09.2012 17:04

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#28 peku33

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.09.2012 10:22

4. NeoBans - nie znam zasady, sa rozne opinie, zasade dzialania zna tylko autor, ale jest tam zarowno kod php i byc moze dzięki temu sa wieksze mozliwosci

Ty Tak na serio?

4=1+2+3+5. Naprawdę aż tak trudno jest, mając kod AMXX oraz PHP, zobaczyć, jak działa plugin? Nie uczą już assemblera w szkołach? Czy społeczeństwo stało się tak leniwe?
Swoją drogą, NeoBans jest tak nieudolnie napisany, że można srachować dowolny serwer, posiadający go, a jedna z publikacji pozwalała na banowanie innych bez uprawnień.
Zresztą, nie trudno się domyślić, że ban zapisywany jest w ciasteczkach od IE, skoro nie ma możliwości usunięcia MOTD NeoBans nawet w "płatnej" wersji.


Zdekompiluj php zakodowane ioncube encoderem cwaniaku. I wyślij mi na PW metodę którą można scrachować serwer.
Widać, po tym co piszesz, że nawet nie zajrzałeś do archiwum z plikami. Po twoim tekście, że kod jest nieudolnie napisany, wnioskuję, że zazdrościsz dużej popularności pluignu i mojego sporego zysku. To przykre.

W standardzie IPv6 można odczytać mac bez modyfikowania w cokolwiek u klienta
IPv6 – Wikipedia, wolna encyklopedia


Ipv6 w ogóle nie zakłada konieczności tworzenia NAT oraz jakichkolwiek zmian adresów IP.

@UP, toś dopieprzył do pieca :D Serwer HLDS kożysta jeszcze z epoki IPX a ty o IPv6 mówisz xD


IPX nie jest wspierane przez nic od 100 lat. Obecnie wykorzystywane jest ipv4.
  • +
  • -
  • 2

#29 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.09.2012 10:31

Zdekompiluj php zakodowane ioncube encoderem cwaniaku.

kod php nie jest kompilowany więc nie można go zdekompilować lepsze określenie to odszyfrować

Po twoim tekście, że kod jest nieudolnie napisany, wnioskuję, że zazdrościsz dużej popularności pluignu i mojego sporego zysku. To przykre.

więc jeżeli coś jest popularne to już nie można tego krytykować. Przykre jest to że nie umiesz przyjąć krytyki zamiast pisać o tym ile zarobiłeś spytał byś dlaczego benio tak uważa

Użytkownik DarkGL edytował ten post 16.09.2012 10:41

  • +
  • -
  • 0

#30 peku33

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.09.2012 10:48

kod php nie jest kompilowany więc nie można go zdekompilować tylko odszyfrować

Jest, tak jak każdy inny skryptowy język - przed uruchomieniem jest kompilowany do postaci kodu maszynowego. Tak właśnie działa Ioncube php encoder - oprogramowanie służące do KOMPILOWANIA (a nie zaciemniania lub obfuskacji) - swój wynik - skompilowane php zapisuje w pliku i ten plik jest uruchamiany poprzez loader. Uprzedzę Twoich klientów (sądząc po stopce), że nie jesteś zbyt doświadczony.

http://www.ioncube.c...page=protection

więc jeżeli coś jest popularne to już nie można tego krytykować. Przykre jest to że nie umiesz przyjąć krytyki zamiast pisać o tym ile zarobiłeś spytał byś dlaczego benio tak uważa

Możesz pisać co chcesz - żyjemy w wolnym, demokratycznym kraju, ale wypadałoby żebyś poparł do jakimikolwiek dowodami. A nie podałeś nic.

Też mogę powiedzieć, że masz dziurawą i tragicznie napisaną swoją stronę, ale dopóki nie podam argumentów - nie jestem wiarygodny
  • +
  • -
  • 0

#31 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 16.09.2012 11:08

Mało się znam na PHP lecz:

Wszelkie skrypty napisane w języku PHP wykonywane są po stronie serwera, po czym przeglądarką użytkownika otrzymuje przetworzony kod HTML. Łatwo się domyślić, że bez takiego serwera, zawierającego interpreter PHP, nic nam nie zadziała.


Interpreter to nie to samo co kompilator, coś z wiki:

Interpreterprogram komputerowy, który analizuje kod źródłowy programu, a przeanalizowane fragmenty wykonuje.
Dzieje się tak inaczej niż w procesie kompilacji, podczas którego nie wykonuje się wejściowego programu (kodu źródłowego), lecz tłumaczy go do wykonywalnego kodu maszynowego lub kodu pośredniego, który jest następnie zapisywany do pliku w celu późniejszego wykonania.


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#32 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.09.2012 11:08

Języki skryptowe nie są kompilowane do kodu maszynowego tylko do kodu pośredniego uruchamianego na wirtualnej maszynie ( lub interpretator jak to woli )
oczywiście mamy jeszcze JIT w którym kod pośredni jest kompilowany do kodu maszynowego

Uprzedzę Twoich klientów (sądząc po stopce), że nie jesteś zbyt doświadczony.

oh naprawdę firmy i ludzie z którymi współpracuje są zadowoleni z mojej pracy bardziej liczy się dla mnie ich opinia niż twoja ;)

Użytkownik DarkGL edytował ten post 16.09.2012 11:14

  • +
  • -
  • 0

#33 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 16.09.2012 12:33

Języki skryptowe nie są kompilowane do kodu maszynowego tylko do kodu pośredniego uruchamianego na wirtualnej maszynie ( lub interpretator jak to woli )
oczywiście mamy jeszcze JIT w którym kod pośredni jest kompilowany do kodu maszynowego


Interpreter a nie interpretator :P

Wirtualną maszynę to masz w javie albo .NET

w IonCube masz kompilator i loader który można porównać do takiej maszyny wirtualnej tyle że on tylko wykonuje kod i wysyła do servera/clienta juz sparsowane dane.
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#34 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.09.2012 12:43

http://portalwiedzy....ecen,haslo.html więc obie formy są poprawne :)
  • +
  • -
  • 0

#35 Arex

    ERROR

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 17.09.2012 14:04

Ja bym dodal cos w stylu ze zapisuje sobie nick banowanej osoby ,sprawdza sie na expmodach.

#36 Fail

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -15
Tragedia

  • Postów:134
  • Lokalizacja:z forum
Offline

Napisano 17.09.2012 15:13

Heh to juz jest stare, nick przeciez zmienic najlatwiej i jak ktos sie nazywa Player i cheatuje to jest tysiac takich nazw




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych