Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Pomysly na Banowanie NS
#21
Napisano 14.09.2012 19:42
#22
Napisano 14.09.2012 23:00
ban na karte MAC, seba chyba miał kiedyś napisać taki plugin.
wasza wiara w to że seba potrafi zrobić wszystko jest poprostu śmieszna wystarczy że wrzucił on ban na cfg czy tam neobansa do siebie na server i wymyslil jakąś durną nazwe (mega ban czy cos takiego) a wy od razu w to wierzycie
ale niestety są granice których uzywając amxx'a nie da sie ominąć a co do MAC adresu to jest on widoczny tylko dla pierwszej bramy więc nie bardzo wiem jak chcecie go sobie odczytać
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#23
Napisano 15.09.2012 01:58
GoQ, ja piszę, że CHYBA seba(nie pamiętam czy on) miał taki plugin napisać, który banuje adres karty, nie wiem czy to jest jego "MegaBan", nie mam pojęcia.
ciekawe czemu .amxx nie udostępnione jest publicznie owego pluginu,
Jeżeli "dobrze" banuje to czemu by się tym nie podzielić
dużo czasu tworzył Mini Bans i .amxx udostępniał potem projekt porzucił.
chciałbym, aby się seba wypowiedział na ten temat , może zajrzy ;]
Użytkownik bolek_stw edytował ten post 15.09.2012 02:00
#24
Napisano 15.09.2012 07:03
No ale nasuwaja sie problemy:
1 problem.Kto to napisze?
2 problem Jak polaczyc z amxbans?
3 problem Jak ktos napisze to czy udostepni (i czy za darmo).
#25
Napisano 15.09.2012 13:04
-nie da sie zbanowac adresu MAC kiedy identyfikujemy gracza przy pomocy IPv4
-za pomocą motd nie mozna "wyciągnąć" żadnych danych które mogą w 100% zidentyfikować danego gracza
-nie mozna zbanować hardware_ID bo nie ma do niego dostępu z poziomu amxx'a
dlaczego seba nie udostepnił amxx??
własnie dlatego żeby mógł dalej ogłaszać wszem i wobec że ma 100% skuteczne metody banowania szkoda tylko że nie zabezpiecza sobie tez tak dobrze forum
pozatym po co ma udostepniać cos co napisał dla siebie ? nie jest wolontariuszem więc nie udostępnił
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#26
Napisano 15.09.2012 15:41
http://amxx.pl/topic...y-setti-dziala/
ale dowodów nie ma i prawdopodobnie nie będzieludzie mówią
#27
Napisano 15.09.2012 16:54
tylko wątpliwe jest to że ludzie będę to pobierać
lepszym jest rozwiązaniem są konta neo
używałem jakiś czas, dobrze działał
Użytkownik bolek_stw edytował ten post 15.09.2012 17:04
#28
Napisano 16.09.2012 10:22
Ty Tak na serio?4. NeoBans - nie znam zasady, sa rozne opinie, zasade dzialania zna tylko autor, ale jest tam zarowno kod php i byc moze dzięki temu sa wieksze mozliwosci
4=1+2+3+5. Naprawdę aż tak trudno jest, mając kod AMXX oraz PHP, zobaczyć, jak działa plugin? Nie uczą już assemblera w szkołach? Czy społeczeństwo stało się tak leniwe?
Swoją drogą, NeoBans jest tak nieudolnie napisany, że można srachować dowolny serwer, posiadający go, a jedna z publikacji pozwalała na banowanie innych bez uprawnień.
Zresztą, nie trudno się domyślić, że ban zapisywany jest w ciasteczkach od IE, skoro nie ma możliwości usunięcia MOTD NeoBans nawet w "płatnej" wersji.
Zdekompiluj php zakodowane ioncube encoderem cwaniaku. I wyślij mi na PW metodę którą można scrachować serwer.
Widać, po tym co piszesz, że nawet nie zajrzałeś do archiwum z plikami. Po twoim tekście, że kod jest nieudolnie napisany, wnioskuję, że zazdrościsz dużej popularności pluignu i mojego sporego zysku. To przykre.
W standardzie IPv6 można odczytać mac bez modyfikowania w cokolwiek u klienta
IPv6 – Wikipedia, wolna encyklopedia
Ipv6 w ogóle nie zakłada konieczności tworzenia NAT oraz jakichkolwiek zmian adresów IP.
@UP, toś dopieprzył do pieca Serwer HLDS kożysta jeszcze z epoki IPX a ty o IPv6 mówisz
IPX nie jest wspierane przez nic od 100 lat. Obecnie wykorzystywane jest ipv4.
#29
Napisano 16.09.2012 10:31
kod php nie jest kompilowany więc nie można go zdekompilować lepsze określenie to odszyfrowaćZdekompiluj php zakodowane ioncube encoderem cwaniaku.
więc jeżeli coś jest popularne to już nie można tego krytykować. Przykre jest to że nie umiesz przyjąć krytyki zamiast pisać o tym ile zarobiłeś spytał byś dlaczego benio tak uważaPo twoim tekście, że kod jest nieudolnie napisany, wnioskuję, że zazdrościsz dużej popularności pluignu i mojego sporego zysku. To przykre.
Użytkownik DarkGL edytował ten post 16.09.2012 10:41
#30
Napisano 16.09.2012 10:48
Jest, tak jak każdy inny skryptowy język - przed uruchomieniem jest kompilowany do postaci kodu maszynowego. Tak właśnie działa Ioncube php encoder - oprogramowanie służące do KOMPILOWANIA (a nie zaciemniania lub obfuskacji) - swój wynik - skompilowane php zapisuje w pliku i ten plik jest uruchamiany poprzez loader. Uprzedzę Twoich klientów (sądząc po stopce), że nie jesteś zbyt doświadczony.kod php nie jest kompilowany więc nie można go zdekompilować tylko odszyfrować
http://www.ioncube.c...page=protection
Możesz pisać co chcesz - żyjemy w wolnym, demokratycznym kraju, ale wypadałoby żebyś poparł do jakimikolwiek dowodami. A nie podałeś nic.więc jeżeli coś jest popularne to już nie można tego krytykować. Przykre jest to że nie umiesz przyjąć krytyki zamiast pisać o tym ile zarobiłeś spytał byś dlaczego benio tak uważa
Też mogę powiedzieć, że masz dziurawą i tragicznie napisaną swoją stronę, ale dopóki nie podam argumentów - nie jestem wiarygodny
#31
Napisano 16.09.2012 11:08
Wszelkie skrypty napisane w języku PHP wykonywane są po stronie serwera, po czym przeglądarką użytkownika otrzymuje przetworzony kod HTML. Łatwo się domyślić, że bez takiego serwera, zawierającego interpreter PHP, nic nam nie zadziała.
Interpreter to nie to samo co kompilator, coś z wiki:
Interpreter – program komputerowy, który analizuje kod źródłowy programu, a przeanalizowane fragmenty wykonuje.
Dzieje się tak inaczej niż w procesie kompilacji, podczas którego nie wykonuje się wejściowego programu (kodu źródłowego), lecz tłumaczy go do wykonywalnego kodu maszynowego lub kodu pośredniego, który jest następnie zapisywany do pliku w celu późniejszego wykonania.
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#32
Napisano 16.09.2012 11:08
oczywiście mamy jeszcze JIT w którym kod pośredni jest kompilowany do kodu maszynowego
oh naprawdę firmy i ludzie z którymi współpracuje są zadowoleni z mojej pracy bardziej liczy się dla mnie ich opinia niż twojaUprzedzę Twoich klientów (sądząc po stopce), że nie jesteś zbyt doświadczony.
Użytkownik DarkGL edytował ten post 16.09.2012 11:14
#33
Napisano 16.09.2012 12:33
Języki skryptowe nie są kompilowane do kodu maszynowego tylko do kodu pośredniego uruchamianego na wirtualnej maszynie ( lub interpretator jak to woli )
oczywiście mamy jeszcze JIT w którym kod pośredni jest kompilowany do kodu maszynowego
Interpreter a nie interpretator
Wirtualną maszynę to masz w javie albo .NET
w IonCube masz kompilator i loader który można porównać do takiej maszyny wirtualnej tyle że on tylko wykonuje kod i wysyła do servera/clienta juz sparsowane dane.
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#34
#35
Napisano 17.09.2012 14:04
#36
Napisano 17.09.2012 15:13
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych