Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dodanie do klasy brak rozrzutu w broniach

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 08.09.2012 10:42

Zauważyłem że nie ma nigdzie poradniku jak dodać do klasy brak rozrzutu w broniach, więc ja napiszę jak dodać.
Zaczynamy

1. Wymagane:
#include <fakemeta>

2. Pod:
#include <fakemeta>

Dodać:
new bool:ma_klase[33];

3. Do:
public plugin_init()

Dodać:
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)

4. I na koniec klasy dodać:
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}


Całość będzie wyglądać tak:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Rozrzutowiec";
new const opis[] = "Posiada brak rozrzutu w broniach";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "AUTHOR");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}




Myślę że pomogłem ;)
Jak coś źle zrobiłem to pisać.
Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#2 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 08.09.2012 14:11

jak bd takie tutki robić to za spamujemy forum takie moje zdanie
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#3 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 08.09.2012 20:08

Ale po co spamować w np.: Prośby o klasy itp. jak masz gotowca?

#4 siem

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:127
  • Imię:lol ;)
  • Lokalizacja:gdzieś
Offline

Napisano 11.06.2013 18:02

NIE DZIAŁA !



#5 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 11.06.2013 21:02

Bo, źle robisz!

Wy sie nie nauczycie, od razu wrzucac plikow .sma?!


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#6 Junak xD

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:17
  • GG:
  • Lokalizacja:Co to cie interesuje
Offline

Napisano 10.07.2013 17:19

Mi to nie działa robię dobrze
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


Zapraszam Serdecznie


#7 Magic..

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:de_dust
Offline

Napisano 21.12.2013 18:01

Mi też to niedziłą :(

 


  • +
  • -
  • 0

#8 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.12.2013 01:44

Mi też to niedziłą :(

Zrób osobny temat ,pomożemy.


  • +
  • -
  • 0

#9 Magic..

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:de_dust
Offline

Napisano 22.12.2013 09:28

Dzięki bardzo Drago36 ale znalazłem na no-racional więc to samo prawie jest ok :D .

 

link : http://amxx.pl/topic...e-2#entry593291

 


Użytkownik Magic.. edytował ten post 22.12.2013 09:31

  • +
  • -
  • 0

#10 ByQ_Pl

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Resko / Szczecin
Offline

Napisano 01.01.2014 18:06

A zamiast całkowitego to np. zmniejszenie "O POŁOWE" :) ??

Jak ten perk, ogranicznik rozrzutu ;D


  • +
  • -
  • 0

Steam: http://steamcommunit...561198083162160

Podziękuj za moją pomoc i postaw " + " !
Znam się na:
Modyfikacjach: Surf, ZombieMod,

Silnikach: PHPBB by Przemo, MyBB, 

ZUBsSBl.gif


#11 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 01.01.2014 18:24

To wtedy wygląda to tak

 

Biblioteki:

#include <fakemeta>

 

Zmienna:

new ma_klase[33];

 

W plugin_init()

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

 

Jeśli nie masz to dodajesz :

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
}
    
public cod_perk_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

 

I na koniec .sma

public CmdStart(id, uc_handle)
{
    if(ma_klase[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
    {
        new Float:punchangle[3]
        pev(id, pev_punchangle, punchangle)
        for(new i=0; i<3;i++)
                punchangle[i]*=0.9;
        set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
    }
}

 


  • +
  • -
  • 1

#12 Tops

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Sylwester
Offline

Napisano 12.01.2016 18:21

sry ale nie daje sie kompilikowac



Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
codclass_ReciolMaster.sma(1) : error 010: invalid function or declaration
codclass_ReciolMaster.sma(24) : error 021: symbol already defined: "ma_klase"
 
2 Errors.
Could not locate output file codclass_ReciolMaster.amxx (compile failed).
 

 

kod sma.


 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
        
new const nazwa[]   = "Reciol Master ";
new const opis[]    = "Posiada 3 skoki, 2 miny, eleminator rozrzutu i wlasny model gracza ";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
 
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
 
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
 
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
 
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
 
}
 
public plugin_precache()
{
 
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
 
static szModel[ ] = "models/player/reciol_master/reciol_master.mdl";
precache_model( szModel );
 
}
 
public client_disconnect(id)
{
 
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Reciol Master ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
 
ilosc_min_gracza[id] = 3;
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
        
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
 
ilosc_min_gracza[id]--;
 
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
 
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
 
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
 
drop_to_floor(ent);
 
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
 
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
 
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
 
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
 
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
 
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
 
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
return;
 
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "reciol_master" );
}
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
 
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
 

 

 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych