Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2x wieksze obrazenia,klasa moze uzywac tylko 2 broni
Temat rozp. Nocna Zmora, 06.09.2012 15:45
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.09.2012 15:45
Chciałbym aby ktoś pomógł mi (wytłumaczył lub podał gowtowy kod z wzorem gdzie go wkleić) z zrobieniem mocy czy jak to się nazywa :
-Chciałbym aby klasa mogła używać tylko awp i deagla (inne bronie zablokowane)
-2x wieksze obrazenia z deagla i awp
-Zredukowana widoczność z 255 do 135
No i 1 item którego nie potrafie zrobić (jakoś nie wychodzi):
-Niekończące się ammo w każdej broni
Za pomoc będę bardzo wdzięczny .Oczywiście + będzie ; ).Dla was bardziej ogarniętych to chwila ; P
-Chciałbym aby klasa mogła używać tylko awp i deagla (inne bronie zablokowane)
-2x wieksze obrazenia z deagla i awp
-Zredukowana widoczność z 255 do 135
No i 1 item którego nie potrafie zrobić (jakoś nie wychodzi):
-Niekończące się ammo w każdej broni
Za pomoc będę bardzo wdzięczny .Oczywiście + będzie ; ).Dla was bardziej ogarniętych to chwila ; P
#2
Napisano 07.09.2012 16:53
No ludzie tak trudno pomóc mniej doświadczonemu ?? .16 odwiedzin 0 odpowiedzi .Wytłumacz ktoś jak to robić to będę wiedział a szybko łapie co i jak .
#3
Napisano 10.09.2012 12:44
dzięki za pomoc ... widze bardzo pomocne forum : )
#4
Napisano 10.09.2012 19:28
nie wiem zbytnio czy kod z cod moda będzie działał
2x obrażenia z AWP
jak coś to pisz
2x obrażenia z AWP
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
{
damage*=2;
}
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}
jak coś to pisz
Użytkownik Mesiuskate edytował ten post 10.09.2012 19:35
#5
Napisano 10.09.2012 19:45
Z broniami zrób tak
w CurWeapon dodaj sprawdzenie
Nie zapomnij zmienić nazwy klasy tutaj
Z item'em wykorzystaj ten poradnik
http://amxx.pl/topic...-no-limit-ammo/
a tutaj jak stworzyć moce i bd mógł sobie stworzyć dodatkowe dmg
http://amxx.pl/topic...-mocy-do-klasy/
w CurWeapon dodaj sprawdzenie
if ((weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_SCOUT || weapon == CSW_XM1014 || weapon == CSW_MAC10 || weapon == CSW_AUG || weapon == CSW_FIVESEVEN
|| weapon == CSW_UMP45 || weapon == CSW_SG550 || weapon == CSW_GALIL || weapon == CSW_FAMAS || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_MP5NAVY
|| weapon == CSW_M249 || weapon == CSW_M3 || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_TMP || weapon == CSW_G3SG1 || weapon == CSW_SG552 || weapon == CSW_AK47
|| weapon == CSW_P90) && !on_knife[id] && (player_class[id] == nazwa klasy))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}
Nie zapomnij zmienić nazwy klasy tutaj
(player_class[id] == nazwa klasy))
Z item'em wykorzystaj ten poradnik
http://amxx.pl/topic...-no-limit-ammo/
a tutaj jak stworzyć moce i bd mógł sobie stworzyć dodatkowe dmg
http://amxx.pl/topic...-mocy-do-klasy/
Użytkownik glut1997 edytował ten post 10.09.2012 19:46
#6
Napisano 12.09.2012 15:17
Wielkie dzięki glut bardzo mi pomogleś .
Co do broni to podales kod ktory daje te wszystkie bronie czy jak ?
I jakbys jeszcze mogl powiedziec jak z tam niewidzialnościa .Oczywiście + leci za pomoc
Co do broni to podales kod ktory daje te wszystkie bronie czy jak ?
I jakbys jeszcze mogl powiedziec jak z tam niewidzialnościa .Oczywiście + leci za pomoc
#7
Napisano 12.09.2012 19:07
To blokuje podane bronie
a jeżeli chodzi o niewidzialność to
pod
dodaj
Tu wpisz nazwe klasy
a jeżeli chodzi o niewidzialność to
pod
if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
dodaj
if (player_class[id] == nazwa klasy)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 135
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
Tu wpisz nazwe klasy
nazwa klasy
Użytkownik glut1997 edytował ten post 12.09.2012 19:12
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych