Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o kilka perków :) Będą plusy ++:D

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mr.Dziobak

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:101
  • Lokalizacja:ZST
Offline

Napisano 03.09.2012 20:53

Prosiłbym o perki następujące , za każdy perk będzie plusik(+):

Mistrz M3 - Masz 1/-2,3,4 natychamiastowe zabicie z M3
Burza Mózgów - Dostajesz 5000 pkt w Inteligencje , Wytrzymałość , Kondycję i 8000pkt w Zdrowie
Tajemnica HE - Masz 1/1 z HE
Brzuch Dokensa - Odbijasz 15 nabojów na rundę
Tajemnica Zaginionego - Dostajesz M4A1 i AK47 i masz z nich 10(+15int) obrażeń więcej.
Tajemnica Bambellbiego - Dostajesz 1/3-4-5 z XM1014 i 1/4 z Deagla i 1 rakietę
Tajemnica Toxika - Dostajesz 1/1 ze scouta , 1/4 z Elite i 2 miny
Naboje Zabijaki - Masz 20 % obrażeń więcej (z każdej broni)
Tajemnica Dziobaka - Jesteś prawie niewidoczny (zawsze na każdej broni a widoczność to 40) , zmniejszoną grawitację i 3 skoki


Dziękuję i Pozdrawiam , za każdy perk będzie plusik.

#2 F4St

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 03.09.2012 21:01

Masz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Mistrz M3";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW na zabicie z M3";
new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_M3);
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id, CSW_M3);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const perk_name[] = "Tajemnica HE";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabice z HE)";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Pas");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 801.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Naboje Zabijaki";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 20% obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 35);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Brzucho";
new const perk_desc[] = "Pierwsze LW pociskow nic ci nie robi";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
new pozostale_strzaly[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 15);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = wartosc);
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[this])
  return HAM_IGNORED;
if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
  pozostale_strzaly[this]--;
  return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id];

Użytkownik F4St edytował ten post 03.09.2012 21:03

[you] jak już tu jesteś looknij na chomika :)

Dołączona grafika

Sprzedam rozkręconą sieć link GameTracker poniżej oferty pisać na gg: 43706491

(Nazwa serwera: zajebka.pl)


#3 Mr.Dziobak

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:101
  • Lokalizacja:ZST
Offline

Napisano 04.09.2012 09:02

Dzięki leci plusik , czekam na kolejne :)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych