Prosiłbym o perki następujące , za każdy perk będzie plusik(+):
Mistrz M3 - Masz 1/-2,3,4 natychamiastowe zabicie z M3
Burza Mózgów - Dostajesz 5000 pkt w Inteligencje , Wytrzymałość , Kondycję i 8000pkt w Zdrowie
Tajemnica HE - Masz 1/1 z HE
Brzuch Dokensa - Odbijasz 15 nabojów na rundę
Tajemnica Zaginionego - Dostajesz M4A1 i AK47 i masz z nich 10(+15int) obrażeń więcej.
Tajemnica Bambellbiego - Dostajesz 1/3-4-5 z XM1014 i 1/4 z Deagla i 1 rakietę
Tajemnica Toxika - Dostajesz 1/1 ze scouta , 1/4 z Elite i 2 miny
Naboje Zabijaki - Masz 20 % obrażeń więcej (z każdej broni)
Tajemnica Dziobaka - Jesteś prawie niewidoczny (zawsze na każdej broni a widoczność to 40) , zmniejszoną grawitację i 3 skoki
Dziękuję i Pozdrawiam , za każdy perk będzie plusik.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.09.2012 20:53
#2
Napisano 03.09.2012 21:01
Masz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Mistrz M3"; new const perk_desc[] = "Masz 1/LW na zabicie z M3"; new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33] public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; cod_give_weapon(id, CSW_M3); wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; cod_take_weapon(id, CSW_M3); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new const perk_name[] = "Tajemnica HE"; new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabice z HE)"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Pas"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker)) cod_inflict_damage(idattacker, this, 801.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Naboje Zabijaki"; new const perk_desc[] = "Zadajesz 20% obrazen wiecej"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 35); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Brzucho"; new const perk_desc[] = "Pierwsze LW pociskow nic ci nie robi"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; new pozostale_strzaly[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 15); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = wartosc); } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_perk[this]) return HAM_IGNORED; if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET) { pozostale_strzaly[this]--; return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id];
Użytkownik F4St edytował ten post 03.09.2012 21:03
[you] jak już tu jesteś looknij na chomika
Sprzedam rozkręconą sieć link GameTracker poniżej oferty pisać na gg: 43706491
(Nazwa serwera: zajebka.pl)
#3
Napisano 04.09.2012 09:02
Dzięki leci plusik , czekam na kolejne

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych