Prosiłbym o perki następujące , za każdy perk będzie plusik(+):
Mistrz M3 - Masz 1/-2,3,4 natychamiastowe zabicie z M3
Burza Mózgów - Dostajesz 5000 pkt w Inteligencje , Wytrzymałość , Kondycję i 8000pkt w Zdrowie
Tajemnica HE - Masz 1/1 z HE
Brzuch Dokensa - Odbijasz 15 nabojów na rundę
Tajemnica Zaginionego - Dostajesz M4A1 i AK47 i masz z nich 10(+15int) obrażeń więcej.
Tajemnica Bambellbiego - Dostajesz 1/3-4-5 z XM1014 i 1/4 z Deagla i 1 rakietę
Tajemnica Toxika - Dostajesz 1/1 ze scouta , 1/4 z Elite i 2 miny
Naboje Zabijaki - Masz 20 % obrażeń więcej (z każdej broni)
Tajemnica Dziobaka - Jesteś prawie niewidoczny (zawsze na każdej broni a widoczność to 40) , zmniejszoną grawitację i 3 skoki
Dziękuję i Pozdrawiam , za każdy perk będzie plusik.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.09.2012 20:53
#2
Napisano 03.09.2012 21:01
Masz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Mistrz M3";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW na zabicie z M3";
new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_M3);
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id, CSW_M3);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const perk_name[] = "Tajemnica HE";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabice z HE)";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Pas");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 801.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Naboje Zabijaki";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 20% obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 35);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Brzucho";
new const perk_desc[] = "Pierwsze LW pociskow nic ci nie robi";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
new pozostale_strzaly[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 15);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = wartosc);
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[this])
return HAM_IGNORED;
if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id];
Użytkownik F4St edytował ten post 03.09.2012 21:03
[you] jak już tu jesteś looknij na chomika ![]()
Sprzedam rozkręconą sieć link GameTracker poniżej oferty pisać na gg: 43706491
(Nazwa serwera: zajebka.pl)
#3
Napisano 04.09.2012 09:02
Dzięki leci plusik , czekam na kolejne
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty







