Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o usunięcie warningów z tej klasy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wicumen

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Mniej niż zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 03.09.2012 12:12

Witam to znów ja.
Mam taki problem wgrałem coś do swojej klasy i warningi wyskoczyły chcę aby ktoś je usunął z góry dzięki.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <ColorChat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "GoldMen";
new const opis[] = "Posiada złoty nóż i deagla, 1/1 z noża (LPM/PPM), grawitacje 350/800, niewidzialność 70/255 na nożu, potrójny skok i 25dmg z deagla.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 50;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
new dostepna = 200;
new level = cod_get_user_level(id);
if(level <= 200)
{
ColorChat(id, RED, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/p_deagle.mdl");
precache_model("models/cod/v_deagle.mdl");
precache_model("models/cod/p_knife.mdl");
precache_model("models/cod/v_knife.mdl");
//powyżej zmieniasz ścieżki do nowych modeli
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+25.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_DEAGLE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_deagle.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_deagle.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
if(weapon == CSW_KNIFE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_knife.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_knife.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
}
}

(03.09.2012 12:34):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 03.09.2012 12:34
Dodanie znacznika SMA


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.09.2012 12:35

Załączony plik  Plugin.sma   4,14 KB  24 Ilość pobrań
  Plugin.amxx

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.09.2012 10:00

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych