Zmiany W Klasie , Za Dobrze Wykonaną Robotę +
Rur23
02.09.2012
Witam , Chciałbym abyście mogli Osłabić mi jedną klasę, Chodzi o to że za dużo zadaje obrażeń ( Gdy podnosi Inteligencje [Max ok.550 ] Zadaje z Uzi po 560dmg z hita ) . Dało by się aby Maksimum Atak wynosił 170dmg ?
Attached Files
kuba100100
02.09.2012
W tym przypadku trzeba zwiększyć ilość int potrzebnej do zdobycia +1 dmg lub się pobawić dodając limit dmg/int (bardziej to drugie). Napisz która opcja ci bardziej pasuje.
Rur23
03.09.2012
FD_GODPL No Działa , Tylko tyle że bije po 57
, Ale może być . Leci +
kuba100100 Ty też dostaniesz Plusa , Za dobre chęci ale tak na przyszłość , Dodawaj Od razu *.sma , A jeśli napisałeś że możliwe są 2 opcje , do Daj jedną pod drugą , I Od razu będzie "Miód Malina"
Temat można zamknąć.
Edited by Rur23, 03.09.2012 14:28.

kuba100100 Ty też dostaniesz Plusa , Za dobre chęci ale tak na przyszłość , Dodawaj Od razu *.sma , A jeśli napisałeś że możliwe są 2 opcje , do Daj jedną pod drugą , I Od razu będzie "Miód Malina"

Temat można zamknąć.
Edited by Rur23, 03.09.2012 14:28.
F4St
03.09.2012
Masz tu ta na 100% będzie tak jak mówiłeś =)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Simo Hayha [VIP] "; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP , Dodatkowe 10(+ineteligecja) obrazenia z Mac 10 "; new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 40; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Simo Hayha [VIP] ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Klakier
03.09.2012
Nie
tylko
Tak na przyszłość
if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
tylko
if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Tak na przyszłość
Rur23
03.09.2012
Klakier powiem szczerze , że nawet AWP nie sprawdzałem . Dzięki za zmienienie .
Łapaj Plusika .
Łapaj Plusika .

Klakier
04.09.2012
To samo tutaj 
po co tu jest
ja już na górze jest
Potem dziwić się, że errory wywala

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
po co tu jest
&& damagebits & DMG_BULLET
ja już na górze jest
if(damagebits & DMG_BULLET)
Potem dziwić się, że errory wywala
