←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zmiany W Klasie , Za Dobrze Wykonaną Robotę +

  • +
  • -
Rur23's Photo Rur23 02.09.2012

Witam , Chciałbym abyście mogli Osłabić mi jedną klasę, Chodzi o to że za dużo zadaje obrażeń ( Gdy podnosi Inteligencje [Max ok.550 ] Zadaje z Uzi po 560dmg z hita ) . Dało by się aby Maksimum Atak wynosił 170dmg ?

Attached Files

Quote

kuba100100's Photo kuba100100 02.09.2012

W tym przypadku trzeba zwiększyć ilość int potrzebnej do zdobycia +1 dmg lub się pobawić dodając limit dmg/int (bardziej to drugie). Napisz która opcja ci bardziej pasuje.
Quote

  • +
  • -
Amaroq's Photo Amaroq 02.09.2012

Teraz powinna zadawac mniej

Attached Files

Quote

  • +
  • -
Rur23's Photo Rur23 03.09.2012

FD_GODPL No Działa , Tylko tyle że bije po 57 :D , Ale może być . Leci +


kuba100100 Ty też dostaniesz Plusa , Za dobre chęci ale tak na przyszłość , Dodawaj Od razu *.sma , A jeśli napisałeś że możliwe są 2 opcje , do Daj jedną pod drugą , I Od razu będzie "Miód Malina" :>

Temat można zamknąć.
Edited by Rur23, 03.09.2012 14:28.
Quote

F4St's Photo F4St 03.09.2012

Masz tu ta na 100% będzie tak jak mówiłeś =)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
			   
new const nazwa[]   = "Simo Hayha [VIP] ";
new const opis[]	    = "Natychmiastowe zabicie z AWP , Dodatkowe 10(+ineteligecja) obrazenia z Mac 10 ";
new const bronie	    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 40;
	   
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
	    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	    {
			    client_print(id, print_chat, "[Simo Hayha [VIP] ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
			    return COD_STOP;
	    }
	    ma_klase[id] = true;
 
	    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0 && random_num(1,1) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			   
			    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
			   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}
Quote

  • +
  • -
Rur23's Photo Rur23 03.09.2012

F4St Dzięki , Działa , Plus dla Ciebie ;>

Można Zamknąć
Quote

  • +
  • -
Klakier's Photo Klakier 03.09.2012

Nie
                                if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0 && random_num(1,1) == 1)                                                
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


tylko
                                if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0)                                                 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


Tak na przyszłość
Quote

F4St's Photo F4St 03.09.2012

Spx polecam się na przyszłość :)
Quote

  • +
  • -
Rur23's Photo Rur23 03.09.2012

Klakier powiem szczerze , że nawet AWP nie sprawdzałem . Dzięki za zmienienie .

Łapaj Plusika . :)
Quote

  • +
  • -
Klakier's Photo Klakier 04.09.2012

To samo tutaj :P
  if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET) 


po co tu jest
&& damagebits & DMG_BULLET


ja już na górze jest
if(damagebits & DMG_BULLET) 


Potem dziwić się, że errory wywala ;)
Quote