Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Zmiany W Klasie , Za Dobrze Wykonaną Robotę +
#1
Napisano 02.09.2012 21:35
#2
Napisano 02.09.2012 22:08
#3
Napisano 02.09.2012 22:19
Załączone pliki
DarkGL to mój autorytet.
#4
Napisano 03.09.2012 14:28

kuba100100 Ty też dostaniesz Plusa , Za dobre chęci ale tak na przyszłość , Dodawaj Od razu *.sma , A jeśli napisałeś że możliwe są 2 opcje , do Daj jedną pod drugą , I Od razu będzie "Miód Malina"

Temat można zamknąć.
Użytkownik Rur23 edytował ten post 03.09.2012 14:28
#5
Napisano 03.09.2012 17:38
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Simo Hayha [VIP] "; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP , Dodatkowe 10(+ineteligecja) obrazenia z Mac 10 "; new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 40; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Simo Hayha [VIP] ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
[you] jak już tu jesteś looknij na chomika
Sprzedam rozkręconą sieć link GameTracker poniżej oferty pisać na gg: 43706491
(Nazwa serwera: zajebka.pl)
#6
Napisano 03.09.2012 18:52

Można Zamknąć
#7
Napisano 03.09.2012 20:17
if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
tylko
if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Tak na przyszłość
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#9
Napisano 03.09.2012 20:50
Łapaj Plusika .

#10
Napisano 04.09.2012 18:40

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
po co tu jest
&& damagebits & DMG_BULLET
ja już na górze jest
if(damagebits & DMG_BULLET)
Potem dziwić się, że errory wywala

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych