[ROZWIĄZANE] Jak ustawic nazwe klasy w cod
KillZone
02.09.2012
Tak jak w temacie mam swoje przy menu wyboru klas pisze mi np kapitan a chciałbym zeby pisało [Premium]kapitan
Ustwiałem tak w cod polugin ini czy coc takiego i niedziała proszę o wspracie
bd +
Użytkownik KillZone edytował ten post 02.09.2012 13:33
Ustwiałem tak w cod polugin ini czy coc takiego i niedziała proszę o wspracie
bd +
Użytkownik KillZone edytował ten post 02.09.2012 13:33
kuba100100
02.09.2012
nazwa pliku to nie nazwa klasy wchodzisz w sma klasy tam masz nazwa klasy zmieniasz kompilujesz wgrywasz i jest
DockU
02.09.2012
@up
Hop Siup koza połamała noge
Jeśli ci chodzi że chcesz zrobić klase premium użyj generatora z naszej strony
Ale jeśli chodzi ci tylko o zmienienie klasy wejdz w addons/amxmodx/scripting i otwórz plik QTM_CodMod.sma za pomocą notatnika i tam musisz poszukać w odpowiednim wierszu nazw klasy. Wtedy zmieniasz nazwy na owe [Premium] zapisujesz. Wtedy przenosisz plik QTM_CodMod.sma na Compile.exe i gdy ci już się z skompiluję wchodzisz w folder compiled i szukasz QTM_CodMod.amxx. Przeżucasz go do Plugins , podmieniasz i gitara
Hop Siup koza połamała noge

Jeśli ci chodzi że chcesz zrobić klase premium użyj generatora z naszej strony

Ale jeśli chodzi ci tylko o zmienienie klasy wejdz w addons/amxmodx/scripting i otwórz plik QTM_CodMod.sma za pomocą notatnika i tam musisz poszukać w odpowiednim wierszu nazw klasy. Wtedy zmieniasz nazwy na owe [Premium] zapisujesz. Wtedy przenosisz plik QTM_CodMod.sma na Compile.exe i gdy ci już się z skompiluję wchodzisz w folder compiled i szukasz QTM_CodMod.amxx. Przeżucasz go do Plugins , podmieniasz i gitara

kuba100100
02.09.2012
to skorzystaj z mojego w scripting/ znajdz klase zmien nazewe otwierajac w notatniku i skompiluj w kompilatorze amxx.pl/kompilator/
DockU
02.09.2012
Już wiem wchodzisz w scripting/codclass_Demolitions(TO JEST TYLKO PRZYKŁAD)otwierasz za pomocą notatnika i masz :
dalej postepujesz tak jak ci napisalem wyzej compile itd
i tak robisz z kazdym ktorym chcesz zmienic
Użytkownik DockU edytował ten post 02.09.2012 14:27
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "[PREMIUM]Demolitions"; TUTAJ ZMIENIASZ NAZWE
new const opis[] = "Ma dynamit, ktory moze podlozyc raz na runde.";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_dynamit[33];
new sprite_blast,
sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_dynamit[id] = true;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ma_dynamit[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
static dynamit_gracza[33];
if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
{
ma_dynamit[id] = false;
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
}
remove_entity(dynamit_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
{
client_disconnect(id);
ma_dynamit[id] = true;
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}
dalej postepujesz tak jak ci napisalem wyzej compile itd
i tak robisz z kazdym ktorym chcesz zmienic

Użytkownik DockU edytował ten post 02.09.2012 14:27
DockU
02.09.2012
Wiesz on chyba z tego nic nie zrozumiał bo napisałeś to tak na od****** 
Ja też w ogóle nic z tego nie zrozumiałem co ty tam napisałeś, ale przedstawiłem mu cały kod .sma

Ja też w ogóle nic z tego nie zrozumiałem co ty tam napisałeś, ale przedstawiłem mu cały kod .sma

Ojciec Dyrektor
02.09.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Gość_21977_* 03.09.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Pytania
do
Mody → Call of Duty Mod → Pytania
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Pytania
do
Mody → Call of Duty Mod → Pytania