Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodatki do klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Xterq

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -7
Mniej niż zer0.

  • Postów:71
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Kamienna Góra
Offline

Napisano 31.08.2012 15:15

Cześć, jak będzie wyglądał kod aby klasa miała z m4a1,deagla +15 dmg ???

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(!ma_perk[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	    

Jak bedzie wygladal kod aby m4a1,deagla,knife zmienilo model?

public fw_SetModel(entity, model[])
{
	    if(!pev_valid(entity))
			    return FMRES_IGNORED

	    if(!equali(model, "models/w_m3.mdl"))  
			    return FMRES_IGNORED;

	    new entityowner = pev(entity, pev_owner);
	    
	    if(!ma_klase[entityowner])   
			    return FMRES_IGNORED;

	    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m3.mdl")
	    return FMRES_SUPERCEDE
}


#2 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 31.08.2012 15:19

get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 || get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE  && damagebits & DMG_BULLET)
powinno działać ; )
  • +
  • -
  • 1

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#3 Xterq

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -7
Mniej niż zer0.

  • Postów:71
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Kamienna Góra
Offline

Napisano 31.08.2012 15:47

dzięki, a podmiana modeli?

#4 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 31.08.2012 15:58

Spróbuj coś takiego



public fw_SetModel(entity, model[])

{

if(!pev_valid(entity))

return FMRES_IGNORED



new entityowner = pev(entity, pev_owner);



if(!ma_klase[entityowner])   

return FMRES_IGNORED;



if(equali(model, "models/w_m3.mdl"))

{

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m3.mdl")

}

else if(equali(model, "models/w_deagle.mdl"))

{

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_deagle.mdl")

}

return FMRES_SUPERCEDE

}


  • +
  • -
  • 1

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#5 Xterq

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -7
Mniej niż zer0.

  • Postów:71
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Kamienna Góra
Offline

Napisano 31.08.2012 16:33

sprawdze

Lecz ja posiadam nowe modele plików takie :
v_
p_

#6 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 31.08.2012 16:45

w tym wypadku nie wiem czy tak zadziała
else if(equali(model, "models/w_deagle.mdl"))
{
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_deagle.mdl")
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/v_deagle.mdl")
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/p_deagle.mdl")
}

  • +
  • -
  • 1

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#7 Mesiuskate

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:71
  • Imię:Mesiuskate
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 31.08.2012 16:47

do klasy dopisz #include <hamsandwich> do innych include
  • +
  • -
  • 0
Brak opisu!

#8 Xterq

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -7
Mniej niż zer0.

  • Postów:71
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Kamienna Góra
Offline

Napisano 31.08.2012 17:40

Dodałem i są errory.
tu cały kod klasy.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define SZYBKOSC_GRACZA(%1) (250.0+cod_get_user_trim(%1, 1, 1, 1)*1.3)

new pSpeeds
	    
new const nazwa[]   = "Soldat";
new const opis[]    = "Dostaje Golden M4A1, Golden Deagle + wieksze obrazenia oraz Golden Knife i 1/1 z niego, po wybraniu noza jest szybszy !";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    pSpeeds = register_cvar("wieksza_szybkosc","150.0")
    
    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
    register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
     ma_klase[id] = true;
    
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Soldat] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
	    engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, id, SZYBKOSC_GRACZA(id));
}

public plugin_precache()
{
	    precache_model("models/soldat/p_m4a1.mdl");
	    precache_model("models/soldat/v_m4a1.mdl");
	    precache_model("models/soldat/p_deagle.mdl");
	    precache_model("models/soldat/v_deagle.mdl");
	    precache_model("models/soldat/p_knife.mdl");
	    precache_model("models/soldat/v_knife.mdl");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	    
		 if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 || get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE  && damagebits & DMG_BULLET)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	    
	    return HAM_IGNORED;
}

public eventKnife_Speed(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, id, SZYBKOSC_GRACZA(id)+get_pcvar_float(pSpeeds));
    }
    else
    {
        engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, id, SZYBKOSC_GRACZA(id));
    }
}

public CurWeapon(id)
{
	    new weapon = read_data(2);

	    if(ma_klase[id])
	    {
			    if(weapon == CSW_M4A1)
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/soldat/v_m4a1.mdl")
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/soldat/p_m4a1.mdl")
   	    }
   	    else if(weapon == CSW_DEAGLE)
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/soldat/v_deagle.mdl")
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m3.mdl")
   	    }
   	    else if(weapon == CSW_KNIFE)
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/soldat/v_knife.mdl")
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/soldat/p_knife.mdl")

					    
			    }
	    }
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
	    if(!pev_valid(entity))
		    return FMRES_IGNORED

	    new entityowner = pev(entity, pev_owner);
	   
	    if(!ma_klase[entityowner])   
	    return FMRES_IGNORED;
    
	    else if(equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))
	    {
	    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/soldat/v_m4a1.mdl")
	    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/soldat/p_m4a1.mdl")
    
	    else if(equali(model, "models/w_deagle.mdl"))
	    {
	    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/soldat/v_deagle.mdl")
	    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/soldat/p_deagle.mdl")
	    
	    else if(equali(model, "models/w_knife.mdl"))
	    {
	    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/soldat/v_knife.mdl")
	    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/soldat/p_knife.mdl")
}


#9 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 31.08.2012 18:06

jakie błędy ci wywaliło ?
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#10 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 31.08.2012 22:25

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define SZYBKOSC_GRACZA(%1) (250.0+cod_get_user_trim(%1, 1, 1, 1)*1.3)

new pSpeeds

new const nazwa[] = "Soldat";
new const opis[] = "Dostaje Golden M4A1, Golden Deagle + wieksze obrazenia oraz Golden Knife i 1/1 z niego, po wybraniu noza jest szybszy !";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

pSpeeds = register_cvar("wieksza_szybkosc","150.0")

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Soldat] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, id, SZYBKOSC_GRACZA(id));
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/soldat/p_m4a1.mdl");
precache_model("models/soldat/v_m4a1.mdl");
precache_model("models/soldat/p_deagle.mdl");
precache_model("models/soldat/v_deagle.mdl");
precache_model("models/soldat/p_knife.mdl");
precache_model("models/soldat/v_knife.mdl");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 || get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public eventKnife_Speed(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, id, SZYBKOSC_GRACZA(id)+get_pcvar_float(pSpeeds));
}
else
{
engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, id, SZYBKOSC_GRACZA(id));
}
}

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_M4A1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/soldat/v_m4a1.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/soldat/p_m4a1.mdl")
}
else if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/soldat/v_deagle.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m3.mdl")
}
else if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/soldat/v_knife.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/soldat/p_knife.mdl")


}
}
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED

new entityowner = pev(entity, pev_owner);

if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;

else if(equali(model, "models/w_m4a1.mdl")){
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/soldat/v_m4a1.mdl")
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/soldat/p_m4a1.mdl")

} else if(equali(model, "models/w_deagle.mdl")){
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/soldat/v_deagle.mdl")
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/soldat/p_deagle.mdl")
} else if(equali(model, "models/w_knife.mdl")){
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/soldat/v_knife.mdl")
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/soldat/p_knife.mdl")
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


#11 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 31.08.2012 22:26

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXPytania

do

ModyCall of Duty ModPytania

#12 Xterq

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -7
Mniej niż zer0.

  • Postów:71
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Kamienna Góra
Offline

Napisano 01.09.2012 07:47

jak gracz wybierze klase to zwiesza cały serwer.


[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych