Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dźwiek przy zabiciu, zranieniu?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 28.08.2012 05:00

Witam, jak dodać dźwięki do pluginu, jakieś losowe np. przy:

1. Ja strzelam do zombie i on wydaje odgłosy zranienia
2. Jeśli zabiłem zombie to słychać dźwiek że zginął
3. Lub normalnie jak zombie idzie słychać jakieś dźwięki
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.08.2012 07:51

Dźwięku rejestrujesz w plugin_precache, ale to pewnie już wiesz.
1. Aby wtedy wydzielał się dźwięk, to wszystko musisz zrobić w evencie Damage. Musisz tam pobrać id atakującego i ofiary i im odtworzyć dźwięk poprzez wywołanie go w konsoli gracza komendą: (dla plików *.wav) "spk ścieżka do pliku" (dla mp3) "mp3 play ścieżka do pliku" np. "spk sound/misc/cos.wav" lub "mp3 play sound/misc/cos.mp3"
2. To samo co na górze tylko, że wszystko musisz zrobić w evencie Death
3. http://amxx.pl/topic...pozycja-i-ruch/ (is_user_moving)
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 28.08.2012 22:22

czekaj na wiecej odpowiedzi
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.08.2012 23:37

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new sounds_zranienie[][]={"sound/misc/zranienie1.wav","sound/misc/zranienie2.wav","sound/misc/zranienie3.wav","sound/misc/zranienie4.wav"}
new sounds_smierc[][]={"sound/misc/smierc1.wav","sound/misc/smierc2.wav","sound/misc/smierc3.wav","sound/misc/smierc4.wav"}

new gMaxPlayers;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","damage",0);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_Killed_Pre", 0);
gMaxPlayers=get_maxplayers();
}

public plugin_precache(){
for(new i;i<sizeof(sounds_zranienie);++i){
precache_sound(sounds_zranienie[i]);
}
for(new i;i<sizeof(sounds_smierc);++i){
precache_sound(sounds_smierc[i]);
}
}

public damage(vid, inflictor, id, Float:damage, damagebits){
if(vid && vid<=gMaxPlayers && is_user_alive(vid)){
emit_sound(vid, CHAN_STATIC, sounds_zranienie[random(sizeof(sounds_zranienie))], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}

public Ham_Killed_Pre(vid,kid,shouldgib){
if(vid && vid<=gMaxPlayers && is_user_alive(vid)){
emit_sound(vid, CHAN_STATIC, sounds_smierc[random(sizeof(sounds_smierc))], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
w przypadku 3. pytania, możesz po prostu podmienić dźwięk chodzenia dla danego gracza.

#5 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 29.08.2012 01:11

A jak to np. ustawić tylko dla ct?
np. przy zranieniu

if(vid && vid<=gMaxPlayers && is_user_alive(vid) && get_user_team(vid) == 2){

??
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.08.2012 05:03

tak




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych