proszę o zrobieni mi tych klas
Snajper-Obrażenia dodane z AWP o 150 procent z inteligencji 1/2 na zabicie z noza
Ninja-Mało widoczna z nożem, zmniejszona grawitacja,1/3 z noża
Zwinny Zołnież- Obrażenia z MP5 dodane o 8 % z inteligencji
Amerykanin- Posiada 1/16 na zabicie z M4A1
Wariat- Ma 1/7 na zabocie z USP oraz 1/12 z Pompy
eXtreme MINI- 1/2 ze Scout, 1/2 z noża (PPM)
Złodziej- Ma zmniejszoną widoczność, 1/3 na zabranie ofierze perka, 1/12 z GALIL
Mini Mentos- 1/7 na zabicie z XM1014,
Mini Kapitan- Posiada Elity 1/9 z i 1/2 z noża PPM
Komandor- 1/7 z szotgunów
Z Góry Dziękuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prosze o zrobieni mi tych klas
Temat rozp. solowa, 27.08.2012 20:47
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.08.2012 20:47
#2
Napisano 27.08.2012 20:57
tak zwykle ps DOSTANIESZ TAM JAKIES +-jeszcze nie wiem ile
#3
Napisano 27.08.2012 21:12
Proszę
Załączone pliki
#4
Napisano 28.08.2012 08:06
Daje dwa
Załączone pliki
Użytkownik kuba100100 edytował ten post 28.08.2012 08:24
#5
Napisano 28.08.2012 08:49
Proszę kolejne
Załączone pliki
#6
Napisano 28.08.2012 10:13
extreme mini
Amerykanin
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "eXtreme MINI"; new const opis[] = "1/2 z kosy i scouta"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 2) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
Amerykanin
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Amerykanin"; new const opis[] = "1/16 z m4"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 16) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych