Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z podmiana dzwięków wbijania LVL , startu rundy i wyrboru

cod nowy .sma .wav dzwięki podmiana

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 27.08.2012 10:31

Witam

Mam mały problem - chodzi o to że podmieniłem oryginalne dźwięki z codmoda z scieżki w .sma :

z :
public plugin_precache()
{
precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");


na :
public plugin_precache()
{
precache_sound("QTM_CodMod/selectHI.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/startHI.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start2HI.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/levelupHI.wav");


Zmieniłem chyba wszystko dobrze w .sma pod te soundy , jednak na serwerze nie ma żadnego z tych dźwięków .

załączam wam .sma i proszę o pomoc z problemem
z góry dziękuje , będą +

Załączone pliki


Użytkownik LionHeart edytował ten post 27.08.2012 10:40

  • +
  • -
  • 0

#2 MrSpiryt

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:248
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 27.08.2012 10:40

i gdzie to sma ?

ZabijamBoLubie.PL


#3 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 28.08.2012 12:21

To spróbuje ktoś pomóc ?
  • +
  • -
  • 0

#4 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 28.08.2012 12:29

zobacz czy na pewno pliki są w formacie wav i czy dobrze wrzuciłeś pliki, czyli do folderu sound/QTM_codmod/
  • +
  • -
  • 0

#5 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 28.08.2012 12:48

to jest tylko pobieranie dźwięków jeśli chcesz ich używać to musisz też zmienić w client_cmd ;)
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#6 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 29.08.2012 09:09

A mógłbyś sprawdzić .sma ?

Dodawałem te dziwięki do client_cmd np.
z:
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select.wav");
na:

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/selectHI.wav");


-dźwięki są w formacie .wav i znajdują się w tym właśnie folderze co oryginalne .
  • +
  • -
  • 0

#7 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 29.08.2012 12:08

podaj sma to zobaczymy ;)
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#8 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 30.08.2012 11:37

Masz w załaczniku przeciez.
  • +
  • -
  • 0

#9 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 03.09.2012 04:37

refresh
  • +
  • -
  • 0

#10 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 03.09.2012 06:53

Pliki są dobrze nagrane?
Wav
Mono
8Khz?
  • +
  • -
  • 0

#11 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 03.09.2012 09:01

Częstotliwość próbkowania mam taką: 44100 (HZ)
Kanał audio: 2
Typ : WAV
  • +
  • -
  • 0

#12 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 06.09.2012 18:12

Częstotliwość itp muszą mieć taką samą jak oryginalne soundy od QTM
  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#13 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 07.09.2012 17:23

A jak to sprawdzić ?
  • +
  • -
  • 0

#14 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 07.09.2012 17:27

Daj w jakiejś paczce te twoje soundy to przerobie je.
  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, .sma, .wav, dzwięki, podmiana

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych