Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Czyszczenie nvault z niepotrzebnych danych

cod nowy nvault niepotrzebne dane zapis danych usuwanie leveli czyszczenie danych

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#21 Heineken

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 15.02.2013 17:51

Dodałem usuwanie kąt/nicków graczy którzy nie grają więcej niz 30 dni + zostało niezapisywanie expa poniżej "1" Ilość dni można zmienić w sma.

#define VAULT_EXPIREDAYS 30



#22 Heineken

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 15.02.2013 18:52

Dodanie do up postu

Załączone pliki



#23 Rellik #

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 01.11.2014 13:40

a nie łatwiej zmienić ZapiszDane w silniku Coda z
 

if(!klasa_gracza[id])
  return PLUGIN_CONTINUE;
na

if(!klasa_gracza[id] || doswiadczenie_gracza[id] < 1)
  return PLUGIN_CONTINUE;
? Na jedno wyjdzie.

 

A czy działało by to w ten sposób:

 

if(!klasa_gracza[id] || poziom_gracza[id] < 5)
return PLUGIN_CONTINUE;

 

Czyli: Jeśli gracz ma poziom mniejszy lub równy 5 to mu go nie zapisze ? .


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#24 Rellik #

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 01.11.2014 23:21

Nie mogę edytować postu wyżej... ._. Proszę o scalenie...

 

Jak dodać opcje żeby jeśli gracza nie ma 20 dni to poziom jego się zeruje...? Nie chcę gotowych silników tylko kod.. 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#25 przenow2

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.01.2015 17:12

Wersja sterowana przez cvar w którym ustalamy poniżej jakiej ilości expa ma usuwać (domyślnie cod_autoclean 1 czyli poniżej 1 expa będzie usuwało):

/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <nvault_util>

#define PLUGIN    "Nvault auto cleaner (for cod mod)"
#define AUTHOR    "Pusty [b]"
#define VERSION    "1.0"

new vault
new cvar_pointer

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    cvar_pointer = register_cvar("cod_autoclean", "1")
}

public plugin_precache()
    AutoClean();

public AutoClean()
{
    vault = nvault_open("CodMod")
    new iVault = nvault_util_open("CodMod")
    nvault_util_readall(iVault, "fwd_ReadVault")
    nvault_util_close(iVault)
    nvault_close(vault)
}

public fwd_ReadVault( iCurrent , iTotal , const szKey[] , const szVal[] , iTimeStamp , const Data[] , iSize )
{
    new name[48], class[48], reszta[1], nexp[7], exp;
    strtok(szKey, name, charsmax(name), class, charsmax(class), '-')
    strtok(class, class, charsmax(class), reszta, charsmax(reszta), '-')
    strtok(szVal[1], nexp, charsmax(nexp), reszta, charsmax(reszta), '#')
    exp = str_to_num(nexp)
    if(exp < get_pcvar_num(cvar_pointer))
    {
        new vaultkey[64]
        format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-1-cod", name, class);
        nvault_remove(vault, vaultkey)
    }
}

Co ile czyści ? możesz ustawić żeby czyściło co 30dni ?


  • +
  • -
  • 0

#26 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 25.01.2015 17:20

 

Wersja sterowana przez cvar w którym ustalamy poniżej jakiej ilości expa ma usuwać (domyślnie cod_autoclean 1 czyli poniżej 1 expa będzie usuwało):

Co ile czyści ? możesz ustawić żeby czyściło co 30dni ?

 

Czyści przy każdym wywołaniu się eventa plugin_precache() czyli co mapę. Można i ustawić tak jak chcesz.


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#27 przenow2

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.01.2015 17:30

Możesz mi podrzucić co zmienić na co żeby resetowało co 30 dni? bo aż tak obcykany nie jestem :)

A jak się tylko da to jeszcze żeby resetowało klasy na których nie gracz nie grał co 60dni :D


Użytkownik przenow2 edytował ten post 25.01.2015 17:32

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, nvault, niepotrzebne, dane, zapis danych, usuwanie leveli, czyszczenie danych

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych