#define VAULT_EXPIREDAYS 30
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Czyszczenie nvault z niepotrzebnych danych
#21
Napisano 15.02.2013 17:51
#22
Napisano 15.02.2013 18:52
Załączone pliki
#23
Napisano 01.11.2014 13:40
a nie łatwiej zmienić ZapiszDane w silniku Coda z
if(!klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE;naif(!klasa_gracza[id] || doswiadczenie_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE;? Na jedno wyjdzie.
A czy działało by to w ten sposób:
if(!klasa_gracza[id] || poziom_gracza[id] < 5) return PLUGIN_CONTINUE;
Czyli: Jeśli gracz ma poziom mniejszy lub równy 5 to mu go nie zapisze ? .
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.
Piszę poprawnie po POLSKU.
#24
Napisano 01.11.2014 23:21
Nie mogę edytować postu wyżej... ._. Proszę o scalenie...
Jak dodać opcje żeby jeśli gracza nie ma 20 dni to poziom jego się zeruje...? Nie chcę gotowych silników tylko kod..
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.
Piszę poprawnie po POLSKU.
#25
Napisano 25.01.2015 17:12
Wersja sterowana przez cvar w którym ustalamy poniżej jakiej ilości expa ma usuwać (domyślnie cod_autoclean 1 czyli poniżej 1 expa będzie usuwało):
/* Script generated by Pawn Studio */ #include <amxmodx> #include <nvault_util> #define PLUGIN "Nvault auto cleaner (for cod mod)" #define AUTHOR "Pusty [b]" #define VERSION "1.0" new vault new cvar_pointer public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cvar_pointer = register_cvar("cod_autoclean", "1") } public plugin_precache() AutoClean(); public AutoClean() { vault = nvault_open("CodMod") new iVault = nvault_util_open("CodMod") nvault_util_readall(iVault, "fwd_ReadVault") nvault_util_close(iVault) nvault_close(vault) } public fwd_ReadVault( iCurrent , iTotal , const szKey[] , const szVal[] , iTimeStamp , const Data[] , iSize ) { new name[48], class[48], reszta[1], nexp[7], exp; strtok(szKey, name, charsmax(name), class, charsmax(class), '-') strtok(class, class, charsmax(class), reszta, charsmax(reszta), '-') strtok(szVal[1], nexp, charsmax(nexp), reszta, charsmax(reszta), '#') exp = str_to_num(nexp) if(exp < get_pcvar_num(cvar_pointer)) { new vaultkey[64] format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-1-cod", name, class); nvault_remove(vault, vaultkey) } }
Co ile czyści ? możesz ustawić żeby czyściło co 30dni ?
#26
Napisano 25.01.2015 17:20
Wersja sterowana przez cvar w którym ustalamy poniżej jakiej ilości expa ma usuwać (domyślnie cod_autoclean 1 czyli poniżej 1 expa będzie usuwało):
Co ile czyści ? możesz ustawić żeby czyściło co 30dni ?
Czyści przy każdym wywołaniu się eventa plugin_precache() czyli co mapę. Można i ustawić tak jak chcesz.
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#27
Napisano 25.01.2015 17:30
Możesz mi podrzucić co zmienić na co żeby resetowało co 30 dni? bo aż tak obcykany nie jestem
A jak się tylko da to jeszcze żeby resetowało klasy na których nie gracz nie grał co 60dni
Użytkownik przenow2 edytował ten post 25.01.2015 17:32
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, nvault, niepotrzebne, dane, zapis danych, usuwanie leveli, czyszczenie danych
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych