Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

- - - - -

Round start restart


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
160 odpowiedzi w tym temacie

#61 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 31.07.2008 17:56

#include <amxmodx>             // AMX Mod X 
#include <amxmisc> 

new czas = 60 
new resety=3 
new noze=0 
new restart_title[1][] = { " *YaKoOzA* Clan Serwer" } 

new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"} 

new bylo_juz=0 

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("ROund STart REstart","1.9","Miczu & Ox!d3") // Mi też się coś należy ;D 
    
    register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0") 

    return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public test_it(){ 
    new players[32], num, num2 
    get_players(players,num,"e","TERRORIST") 
    get_players(players,num2,"e","CT") 
    if(num2<1 || num<1) return 0 
    return 1 
} 

public client_disconnect(id){ 
    set_task(0.3,"disconnect",0) 
} 

public disconnect(){ 
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 
} 

public Event_StartRound(){ 
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 
    set_task(0.2,"restart_odlicz", 0) 
    set_task(6.0,"restart_odlicz", 0) 
} 

public client_PreThink ( id ) 
{ 
    if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife") 
} 

public restart_odlicz(){ 
        
    if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){ 
        noze=1 
        bylo_juz=1 
        czas=60 
        resety=3 
        pause("ac","Antirusher.amxx") 
        pause("ac","M_Antirusher.amxx") 
        pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx") 
        pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx") 
        pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx") 
        pause("ac","imessage.amxx") 
        pause("ac","scrollmsg.amxx") 
        set_task(3.0,"muza_on", 0) 
        set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b") 
    } 
} 

public muza_on(){ 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk misc/play_ejo.wav") 
} 

public wyswietl_res(){ 

    new jac1=random_num(0,255) 
    new jac2=random_num(0,255) 
    new jac3=random_num(0,255)    

    set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10) 
    show_hudmessage(0,"==================^n    *%s *^n  RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas) 
    czas-- 
    if(czas==3){ 
        set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0) 
    } 
} 

public restart_rundy_play(){ 
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4) 
    show_hudmessage(0,"===================^n* LIVE LA RESISTANCE *^n===================") 
} 

public restart_rundy(){ 
    unpause("ac","Antirusher.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx") 
    unpause("ac","imessage.amxx") 
    unpause("ac","scrollmsg.amxx") 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")  
    server_cmd("sv_restart 1") 
    remove_task(8188) 
    set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0) 
} 

public restart_rundy_0(){ 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1]) 
    resety-- 
    if(resety==0){ 
        noze=0 
        set_task(1.0,"restart_rundy", 0) 
    } 
    else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0) 
} 

public plugin_precache() 
{ 
    precache_sound("misc/play_ejo.wav") 
    precache_sound("misc/reset.wav") 
    precache_sound(misc[0]) 
    precache_sound(misc[1]) 
    precache_sound(misc[2]) 

    return PLUGIN_CONTINUE 
}

Jeżeli nie masz FAST DOWNLOAD to muszisz wgrywać muzy ;)

#62 Rooler

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
Offline

Napisano 31.07.2008 17:59

A jak wyłączyć roundosund na czas rundy nożowej, bo muzyka z roundsound przerywa muzykę z rundy nożowej ?


Mnie tez to interesuje, nikt na to nie odpowiedzial.... :(

i Kur3k co to jest FAST DOWNLOAD ?
a nie da sie pominac muzy ?
moge zmienic cos w .sma zeby nie grala muza ?
  • +
  • -
  • 0

#63 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 31.07.2008 18:43

i Kur3k co to jest FAST DOWNLOAD ?

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=967

a nie da sie pominac muzy ?

Da się, można zmienić w *.sma lub wgrać plugin bez muzyki ( co nie bedzię miało żadnuch negatywnych skutków. Chyba, że masz FAST DOWNLOAD to podczas łączenia się serwerem bedzię graczy resetowało tzn. podczas łączenie, łączenie się zrestartuje.

#64 Rooler

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
Offline

Napisano 31.07.2008 18:54

ok dzięki, a ktora doklanie linijke mialbym zmienic zeby muza nie grala ?
lub jesli chce inna muze, to co mam zmienic ?
bo zrobilem sobie wlasny dzwiek, ktory trwa 37 sec, zmienilem w .sma "new czas = 40", ten dzwiek byl o nazwie play_ejo w formacie .waw wiec nie zmienialem linijki " client_cmd(0,"spk misc/play_ejo.wav")" moze mi ktos powiedziec co zle robie ?
a tak pozatym, skąd ten plugin bierze ta muze ? przeciez nie mam jej ani na kompie ani na serwie :(
HELP PLIS
  • +
  • -
  • 0

#65 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 31.07.2008 18:58

bo zrobilem sobie wlasny dzwiek, ktory trwa 37 sec, zmienilem w .sma "new czas = 40", ten dzwiek byl o nazwie play_ejo w formacie .waw wiec nie zmienialem linijki " client_cmd(0,"spk misc/play_ejo.wav")" moze mi ktos powiedziec co zle robie ?

precache_sound("misc/play_ejo.wav") 
    precache_sound("misc/reset.wav")
Wszędzie masz *.wav a nie *.waw ...

a tak pozatym, skąd ten plugin bierze ta muze ? przeciez nie mam jej ani na kompie ani na serwie :(
HELP PLIS

Być może grałeś na jakimś serwerze który ma ten plugin ( lub podobny ) i ściągnełeś muzyke i Ci teraz odgrywa.

lub jesli chce inna muze, to co mam zmienic ?

Nic, wgraj swój kawałek może mieć nawet 3 min. ale *.wav ;)

#66 Rooler

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
Offline

Napisano 31.07.2008 19:31

Dobra, bylo ok ale sie zepsulo. Po kilku dniach zaczal plugin wariowac i co 3 rundy dawac restart i nozowke :/
Bez jaj, samo sie tak zrobilo bo nikt sie tym nie bawil
co zrobic ??
  • +
  • -
  • 0

#67 tykwinq

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
Offline

Napisano 27.08.2008 22:47

Dlaczego ściągnąłem z 1 posta ten plugin i jak jest ta runda nożowa można wybrać pistolety ;- ( i lipa pomocy
  • +
  • -
  • 0

#68 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.08.2008 23:23

Włącz engine i fakemeta
  • +
  • -
  • 0

#69 tig

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 16.09.2008 15:33

mam problem, otoz jak zmieniam muzyke, na inna i tez zapisuje jako play_ejo.wav to gracze slysza ta sama muzyke co byla wczesniej, ja slysze moja nie wiem dlaczego inni nie slysza???
  • +
  • -
  • 0

#70 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.09.2008 19:02

mam problem, otoz jak zmieniam muzyke, na inna i tez zapisuje jako play_ejo.wav to gracze slysza ta sama muzyke co byla wczesniej, ja slysze moja nie wiem dlaczego inni nie slysza???

Dodałeś dźwięk do plik play_ejo.wav do soundmisc O:) Jak nie to np. Ty masz już taki dźwięk na swoim komputerze ( jak grałeś na inny serwerze mógł się Ci ściągnąć dźwięk play_ejo.wav ).

#71 Szakal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:274
  • GG:
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 19.09.2008 09:07

Ej :help: Wgrałem muze play_ejo.wav 50 sec. i nie działa niewiem czemu wszystko jest zrobione OK, chmody mam ustawione na 777 bo byly n 644 i nie działaly:/ :help:
:help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:
  • +
  • -
  • 0

#72 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 19.09.2008 12:16

a gdzie wrzuciles?
  • +
  • -
  • 0

#73 Szakal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:274
  • GG:
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 19.09.2008 12:43

sound/misc tak powinno być :P :help: :help: :help:
  • +
  • -
  • 0

#74 olaf4all

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:167
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 25.09.2008 12:03

ej dobra mi wszystko dziala tylko maly problem :/ muzyka nie gra czemu? sciagnolem muze nazwalem play_ejo w formacie .wav i nie slychac? pomocy! :help:
  • +
  • -
  • 0

#75 PeZeT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:80
Offline

Napisano 25.09.2008 13:02

Pokaż logi ;>
  • +
  • -
  • 0

#76 olaf4all

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:167
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 25.09.2008 13:37

skad mam wiedziec ktore dac??
  • +
  • -
  • 0

#77 PeZeT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:80
Offline

Napisano 25.09.2008 13:56

Ostatnie ;>
  • +
  • -
  • 0

#78 olaf4all

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:167
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 25.09.2008 16:37

te jest zaraz po wlaczeniu pluga ^^
L 09/25/2008 - 12:40:00: Log file started (file "logs/L0925019.log") (game "cstrike") (version "47/1.1.2.5/Stdio/2738")
L 09/25/2008 - 12:40:00: Server cvar "sv_accelerate" = "5"
L 09/25/2008 - 12:40:00: Server cvar "sv_aim" = "0"
L 09/25/2008 - 12:40:00: Server cvar "sv_gravity" = "700"
L 09/25/2008 - 12:40:00: Server cvar "sv_maxrate" = "20000"
L 09/25/2008 - 12:40:00: Server cvar "sv_minrate" = "2500"
L 09/25/2008 - 12:40:00: Server cvar "sv_password" = "***PROTECTED***"
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] Metamod v1.19p32  2007/08/12
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] by Will Day
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META]    http://www.metamod.org/
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META]  Patch: Metamod-P (mm-p) v32
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META]  by Jussi Kivilinna
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META]     http://metamod-p.sourceforge.net/
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] compiled: Aug 12 2007, 18:57:40 EET (optimized)
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] Recognized game 'cstrike'; using dllfile 'cs_i386.so'
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] Game DLL for 'Counter-Strike' loaded successfully
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] ini: Begin reading plugins list: /home/kampno1cs27219/cstrike/addons/metamod/plugins.ini
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] ini: Read plugin config for: <amxmodx_mm_i386.so>
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] ini: Finished reading plugins list: /home/kampno1cs27219/cstrike/addons/metamod/plugins.ini; Found 1 plugins to load
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] dll: Loading plugins...
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] dll: Loaded plugin 'Fun': Fun v1.8.0.3660 Oct 25 2007, AMX Mod X Dev Team
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] dll: Loaded plugin 'Engine': Engine v1.8.0.3660 Oct 25 2007, AMX Mod X Dev Team
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] dll: Loaded plugin 'FakeMeta': FakeMeta v1.8.0.3660 Oct 25 2007, AMX Mod X Dev Team
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] dll: Loaded plugin 'CStrike': CStrike v1.8.0.3660 Oct 25 2007, AMX Mod X Dev Team
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] dll: Loaded plugin 'CSX': CSX v1.8.0.3660 Oct 25 2007, AMX Mod X Dev Team
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] dll: Loaded plugin 'AMX Mod X': AMX Mod X v1.8.0.3660 Oct 25 2007, AMX Mod X Dev Team
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] WARNING: dll: Not loading plugin 'Fun'; already loaded (status=running)
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] WARNING: dll: Failed to load plugin 'fun_amxx_i386.so'
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] WARNING: dll: Not loading plugin 'Engine'; already loaded (status=running)
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] WARNING: dll: Failed to load plugin 'engine_amxx_i386.so'
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] WARNING: dll: Not loading plugin 'FakeMeta'; already loaded (status=running)
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] WARNING: dll: Failed to load plugin 'fakemeta_amxx_i386.so'
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] WARNING: dll: Not loading plugin 'CStrike'; already loaded (status=running)
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] WARNING: dll: Failed to load plugin 'cstrike_amxx_i386.so'
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] WARNING: dll: Not loading plugin 'CSX'; already loaded (status=running)
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] WARNING: dll: Failed to load plugin 'csx_amxx_i386.so'
L 09/25/2008 - 12:40:00: [META] dll: Finished loading 1 plugins
L 09/25/2008 - 12:40:00: Log file closed

  • +
  • -
  • 0

#79 Wormsek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
Offline

Napisano 01.10.2008 21:32

Hmm mam problem z tym pluginem. Jak mija runda na noże, to następuje reset i ciągle jest walka tylko na noże :(. Jak wyłączyłem plugin to nadal tak było :(
  • +
  • -
  • 0

#80 PeZeT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:80
Offline

Napisano 01.10.2008 21:39

olaf4all pokaż modules.ini
Wormsek pokaż logi
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych