Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

JailBreak Mod 1.0.6a by Cypis [Aktualizacja]

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
196 odpowiedzi w tym temacie

#141 BeMM

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 28.10.2013 18:07

Zrobiłem wszystko jak napisałeś,a piosenka nie działa.I tylko jail_freeday.sma jest takie coś co napisałeś, w innych zabawach tego nie ma.Mam to sam dopisać do innych zabaw? Mam komplikować plugin?

Tak wygląda jail_freeday.sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"
 
new id_freeday;
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}
 
public plugin_precache()
{
precache_sound("jb_cypis/freeday.mp3");
}
 
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
jail_remove_game_hud();
}
 
public OnRemoveData(day)
{
jail_remove_game_hud();
}
 
/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych
 
//setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4!!!
 
setting[4] - jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac, jak na 2 to ct nie beda mogli ..., jak na 3 to oba teamy nie beda mogli ...
 
//setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6!!!
 
setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
{
jail_set_prowadzacy(0);
jail_set_prisoners_micro(true, true);
 
setting[0] = 2;
setting[1] = 1;
}
else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :) 
{
szInfo = "";
szInfo2 = "";
 
jail_set_god_tt(false);
jail_set_god_ct(false);
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_tt_hit_ct(false);
 
setting[0] = 0;
setting[1] = 0;
setting[2] = 0;
setting[3] = 0;
setting[4] = 0;
setting[5] = 0;
setting[6] = 0;
setting[7] = 0;
}
}
 
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
{
client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/freeday.mp3");
 
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(240, "Dzisiaj jest FreeDay", 0, 255, 0, 0.01, 0.2);
}
}
 
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
{
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
user_kill(i);
}
}
}

Użytkownik CsPlus edytował ten post 28.10.2013 18:08

  • +
  • -
  • 0

#142 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 28.10.2013 19:24

Jeśli w danej zabawie nie ma public plugin_precache to musisz to oczywiście dodać, czyli:

public plugin_precache()
{
precache_sound("jb_cypis/nazwa.mp3");
}

  • +
  • -
  • 0

#143 BeMM

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 28.10.2013 19:38

 

Jeśli w danej zabawie nie ma public plugin_precache to musisz to oczywiście dodać, czyli:

public plugin_precache()
{
precache_sound("jb_cypis/nazwa.mp3");
}

Ok, ale piosenka na FD nie działa w ogóle. 


Cypis' (28.10.2013 19:44):
załóż osobny temat!

  • +
  • -
  • 0

#144 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 28.10.2013 20:00

Jeśli w danej zabawie nie ma public plugin_precache to musisz to oczywiście dodać, czyli:


public plugin_precache()
{
precache_sound("jb_cypis/nazwa.mp3");
}

Ok, ale piosenka na FD nie działa w ogóle.

Jeśli dobrze dodałeś, a muzyka nie leci to musiałeś niepoprawnie skonwertować muzykę.
Ps. Sorki Cypis, ostatni raz próbuję mu pomóc w tym temacie :)
  • +
  • -
  • 0

#145 danny22

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:37
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.11.2013 13:06

Czy ktoś wie, jak zrobić aby modele martwych graczy nie znikały?


  • +
  • -
  • -1

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_FFFFFF.png


#146 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.11.2013 14:49

Czy ktoś wie, jak zrobić aby modele martwych graczy nie znikały?

Załóż osobny temat.


  • +
  • -
  • 0

#147 danny22

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:37
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.11.2013 21:01

Mógłby ktoś mi napisać, które linijki odpowiadają za: strzelanie w przycisk włącza go; ilu TT przypada na 1 CT; Pytam ponieważ cvary mi nie działają.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_FFFFFF.png


#148 Dante96PL

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.12.2013 16:59

wie ktoś czemu model simona (prowadzącego) jest zepsuty, taki cały czarny ???

 

to błąd w pluginie czy tylko u mnie?


  • +
  • -
  • 0

#149 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 05.12.2013 17:11

wie ktoś czemu model simona (prowadzącego) jest zepsuty, taki cały czarny ???

 

to błąd w pluginie czy tylko u mnie?

Tylko u ciebie.


  • +
  • -
  • 0

#150 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 05.12.2013 17:36

wie ktoś czemu model simona (prowadzącego) jest zepsuty, taki cały czarny ???
 
to błąd w pluginie czy tylko u mnie?

To samo co up - tylko u Ciebie.
  • +
  • -
  • 0

#151 Dante96PL

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.12.2013 17:47

Pytałem sie graczy i niektórzy mają czarny (tak jak ja ma) a nie którzy normalnie. Chyba tylko gracze bez steama mają zepsute. Fajnie jak by cypis coś z tym zrobił.


Cypis' (05.12.2013 20:22):
nic nie jest zepsute, model prowadzącego zawsze był czarny wiec nie rozumiem ocb.

  • +
  • -
  • 0

#152 Soukyan

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.12.2013 18:35

A ja jak dodam jakieś zmiany do kodu .sma, to mi zawsze zabawa nie działa-_-



#153 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 05.12.2013 18:47

A ja jak dodam jakieś zmiany do kodu .sma, to mi zawsze zabawa nie działa-_-

Wniosek? Nie umiesz...
  • +
  • -
  • 0

#154 Soukyan

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.12.2013 16:10

 

A ja jak dodam jakieś zmiany do kodu .sma, to mi zawsze zabawa nie działa-_-

Wniosek? Nie umiesz...

 

Ciebie nie pytam. Ja tylko dodaje swój kod, nic nie zmieniam w zabawie, a ona zawsze niedziała-_-.



#155 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 06.12.2013 18:31

A ja jak dodam jakieś zmiany do kodu .sma, to mi zawsze zabawa nie działa-_-

Wniosek? Nie umiesz...

Ciebie nie pytam. Ja tylko dodaje swój kod, nic nie zmieniam w zabawie, a ona zawsze niedziała-_-.

Mnie nie pytasz? Z tego co wiem to forum jest ogólnodostępne i każdy ma prawo napisać własne zdanie...
Swoją drogą to po co piszesz post na forum jeśli nie po to żeby ktoś odpowiedział co i jak?
Dodajesz swój kod i nic nie zmieniasz w zabawie? Nie uważasz że można to nazwać oksymoronem?
Cokolwiek nie robisz a ona zawsze nie działa(pisze się oddzielnie) to chyba oczywisty znak że nie umiesz zedytować / wgrać / ustawić.
  • +
  • -
  • 0

#156 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.12.2013 18:59

Nie uważasz że można to nazwać oksymoronem?

Teraz google pójdzie w ruch xD


  • +
  • -
  • 0

#157 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 06.12.2013 19:40

Nie uważasz że można to nazwać oksymoronem?

Teraz google pójdzie w ruch xD

Cii :D
  • +
  • -
  • 0

#158 Dante96PL

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.12.2013 11:46

Tak wygląda model prowadzącego u mnie (Dla cypisa)
 7ce1d4250b9f8.png
GwynBleidD (07.12.2013 18:41):
Poprawiłem obrazek. Wstawiaj je jako załączniki na forum, a nie do zapodaj.net, bo wtedy zamiast obrazka wyświetla się ostrzeżenie o hotlinkowaniu...

  • +
  • -
  • 0

#159 Dante96PL

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.12.2013 15:08

Powie ktoś jak zrobić żeby mogło sie od razu wchodzić do CT ? 

 

(Nie piszcie żeby usunąć plugin bo jest potrzebny mi do innych ograniczeń)


  • +
  • -
  • 0

#160 Soukyan

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.12.2013 09:59

Tylko dodaję:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[JailBreak] Ganiany"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_ganiany;
new bool:usun;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
}

public plugin_precache()
{	
	precache_sound("strzelnica-jb/ganiany.mp3");
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == id_ganiany)
	{
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Straznicy zaczynaja ganiac wiezniow^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime);
		szInfo = "Dzisiaj jest Ganiany";
			
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 2)
				continue;
			
			strip_user_weapons(i);
			give_item(i, "weapon_knife");
		}
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 3;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_ganiany)
	{
		jail_set_all_speed(0.1, 2);
		jail_set_all_speed(500.0, 1); // to dodalem
		
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_ganiany)
	{
		if(!usun)
		{
			jail_set_ct_hit_tt(false);
			jail_set_all_speed(500.0, 2); // i to dodalem
			
			jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
			client_cmd(0, "mp3 play sound/strzelnica-jb/ganiany.mp3"); // to tez dodalem ale to dziala
		}
		else
		{
			jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
		}
		usun = !usun;
	}
}

public OnRemoveData(day)
{
	usun = false;
}

//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
			continue;
			
		jail_set_user_speed(i, speed);
	}
}






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    Bing (1)