Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Nie moge skompilowac klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 CapitalCitid

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:55
  • Imię:Dawd
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 22.08.2012 21:25

Mam jakiś błąd to pewnie dlatego, że źle dodałem niewidzialnośc proszę o przerobienie klasy, daje +

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define ILOSC_MIN_GRACZA 2 // tutaj ustali ilośc min

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Ninja (MegaPremium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM),zmniejszona grawitacja, 2 miny,zmniejszona widzialnosc";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new ilosc_min_gracza[33];

new bool:ma_klase[33];

new sprite_blast;

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
}

public plugin_precache()
{
precache_model(model);
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja [MegaPremium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;
ma_klase[id] = true;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

return COD_CONTINUE;
}
{
        ma_klase[id] = true; **
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}
{
                ma_klase[id] = false; **
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public cod_class_skill_used(id)
{               
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);


return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); 
write_byte(20); 
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{               
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;
}

public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(ent > 0) 
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");   
}
}

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}

(24.08.2012 23:23):
Kompilować, nie komplikować!


#2 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 22.08.2012 23:19

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModProśby o Klase/Perk

do

Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
  • +
  • -
  • 0

#3 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 23.08.2012 00:01

Wywal ten osobny blok z dawaniem niewidzialności i wstaw go w cod enabled pod
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);


Podobnie z wyłączaniem w cod disenable
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#4 CapitalCitid

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:55
  • Imię:Dawd
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 23.08.2012 08:31

Sam nie dam rady, czy jest możliwośc zebyś to edytował?

Już 1 + poleciał.

#5 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 23.08.2012 15:31


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define ILOSC_MIN_GRACZA 2 // tutaj ustali ilośc min

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Ninja (MegaPremium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM),zmniejszona grawitacja, 2 miny,zmniejszona widzialnosc";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new ilosc_min_gracza[33];

new bool:ma_klase[33];

new sprite_blast;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
}

public plugin_precache()
{
precache_model(model);
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja [MegaPremium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;
ma_klase[id] = true;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);


return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;
}

public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}

kompiluje się, działać będzie jeżeli w czasie od włączenia do wyłączenia klasy nie będzie nadpisany rendering.

Użytkownik K!113r edytował ten post 23.08.2012 15:32

  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#6 CapitalCitid

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:55
  • Imię:Dawd
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 24.08.2012 08:30

Ok + dla cb.

#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.08.2012 23:20

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych