/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define ILOSC_MIN_GRACZA 2 // tutaj ustali ilośc min
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Ninja (MegaPremium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM),zmniejszona grawitacja, 2 miny,zmniejszona widzialnosc";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new ilosc_min_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
new sprite_blast;
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(model);
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja [MegaPremium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;
ma_klase[id] = true;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
return COD_CONTINUE;
}
{
        ma_klase[id] = true; **
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}
{
                ma_klase[id] = false; **
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_skill_used(id)
{               
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); 
write_byte(20); 
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{               
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;
}
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(ent > 0) 
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");   
}
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
	[ROZWIĄZANE] Nie moge skompilowac klasy
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 22.08.2012 21:25
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 22.08.2012 23:19
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody → Call of Duty Mod → Prośby o Klase/Perk
do
Scripting AMXX → Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.08.2012 00:01
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
Podobnie z wyłączaniem w cod disenable
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować 
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.08.2012 08:31
Już 1 + poleciał.
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.08.2012 15:31
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define ILOSC_MIN_GRACZA 2 // tutaj ustali ilośc min
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Ninja (MegaPremium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM),zmniejszona grawitacja, 2 miny,zmniejszona widzialnosc";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new ilosc_min_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
new sprite_blast;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(model);
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja [MegaPremium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;
ma_klase[id] = true;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;
}
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}
kompiluje się, działać będzie jeżeli w czasie od włączenia do wyłączenia klasy nie będzie nadpisany rendering.
Użytkownik K!113r edytował ten post 23.08.2012 15:32
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować 
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 24.08.2012 08:30
			
				
					
						
					
					#7
					
					
				
				
				
					
	Gość_21977_*
				
			
				
			
			
			Napisano 24.08.2012 23:20
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
 raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty









