Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem Inteligent Map Change


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 lolek12322

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
Offline

Napisano 21.08.2012 13:20

Wrzuciłem na serwer podany plugin http://amxx.pl/topic...ent-map-change/ i nie działa mapa poprostu się nie zmiania w czym może być problem. W pluginie zmieniłem tylko mape na de_dust2. proszę o pomoc.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Inteligent Map Change"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "SAMURAI"

new const g_maps[][] =
{
"de_dust2"
}
new pplayers;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");

pplayers = register_cvar("imc_maxplayers","8");
}

public event_new_round()
{
new players = get_playersnum(1);
new tleft = get_timeleft();

if(tleft <= 40 && players <= get_pcvar_num(pplayers) )
{
  new mapname[32], str[32];
  get_mapname(mapname,31);
 
  formatex(str,31,"%s",g_maps[random(sizeof g_maps)]);
 
  if(!is_map_valid(str) )
   return PLUGIN_CONTINUE;
  
 
  if(equali(mapname,str) )
   return PLUGIN_CONTINUE;
 
  samurai_map("%s",str);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
/* samurai_map
ex: samurai_map("de_dust")	  */
stock samurai_map(const mapname[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
if(strlen(mapname) != 0) {
  server_cmd("changelevel %s",mapname);
}

}


  • +
  • -
  • 0

#2 lolek12322

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
Offline

Napisano 22.08.2012 13:39

jest ktoś kto może mi pomóc?
  • +
  • -
  • 0

#3 lolek12322

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
Offline

Napisano 23.08.2012 21:20

Dziękuję za pomoc. Życzę sukcesów.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych