
Dodaje do Zombie Mod Plague nowy tryb gry czyli Gravity Mode podczas którego grawitacja na serwerze jest mniejsza


zpdam_gravity_chance "35" // Szansa na odpalenie tego moda podczas rozgrywki 1 do xx [Standardowo: 35] zpdam_gravity_min_players "2" // Minimalna ilosc graczy potrzebna do wystartowania tego trybu [Standardowo: 2] zpdam_gravity_min_zombies "2" // Minimalna ilosc zombie potrzebna do wystartowania tego trybu [Standardowo: 2] zpdam_gravity_ratio "0.5" // Ilu graczy ma byc zarazonyc [Standardowo: 0.5] [Wzor: gracze do zarazenia = ilosc graczy na serwerze * wartosc tego cvaru] zpdam_gravity_show_hud "1" // Czy ma sie pojawiac w HUD informacja o gravity round? [Standardowo: 1] [0 - wyłącz / 1 - Wlacz] zpdam_gravity_sounds "1" // Czy ma byc odtwarzany specialny dzwiek dla tego typu rozgrywki [Standardowo: 1] [0 - wyłącz / 1 - Wlacz] zpdam_gravity_allow_respawn "1" // Zezwolic na odradzanie w trakcie gravity round [Standardowo: 1] [0 - wyłącz / 1 - Wlacz] zpdam_gra_respawn_after_last_human "1" // Odradzac graczy jesli ostatni czlowiek zyje? [Standardowo: 1] [0 - wyłącz / 1 - Wlacz] zpdam_gravity_normal "800" // Wartosc grawitacji dla normalnych rund [Standardowo: 800] zpdam_gravity_round "250" // Wartosc grawitacji dla gravity rund [Standardowo: 250]

Otwieramy plik zombieplague.ini i dopisujemy na samym końcu to
; Gravity Mode ROUND GRAVITY = zombie_plague/dead_zone/deadz_round_gravity.wav SOUNDS (Gravity Mode) = DURATIONS (Gravity Mode) =
Zapisujemy Plik
Otwieramy plik zombieplague.cfg i dopisujemy na samym końcu to
// Game Mode: Gravity // ---------------------- zpdam_gravity_chance "35" // Szansa na odpalenie tego moda podczas rozgrywki 1 do xx [Standardowo: 35] zpdam_gravity_min_players "2" // Minimalna ilosc graczy potrzebna do wystartowania tego trybu [Standardowo: 2] zpdam_gravity_min_zombies "2" // Minimalna ilosc zombie potrzebna do wystartowania tego trybu [Standardowo: 2] zpdam_gravity_ratio "0.5" // Ilu graczy ma byc zarazonyc [Standardowo: 0.5] [Wzor: gracze do zarazenia = ilosc graczy na serwerze * wartosc tego cvaru] zpdam_gravity_show_hud "1" // Czy ma sie pojawiac w HUD informacja o gravity round? [Standardowo: 1] [0 - wyłącz / 1 - Wlacz] zpdam_gravity_sounds "1" // Czy ma byc odtwarzany specialny dzwiek dla tego typu rozgrywki [Standardowo: 1] [0 - wyłącz / 1 - Wlacz] zpdam_gravity_allow_respawn "1" // Zezwolic na odradzanie w trakcie gravity round [Standardowo: 1] [0 - wyłącz / 1 - Wlacz] zpdam_gra_respawn_after_last_human "1" // Odradzac graczy jesli ostatni czlowiek zyje? [Standardowo: 1] [0 - wyłącz / 1 - Wlacz] zpdam_gravity_normal "800" // Wartosc grawitacji dla normalnych rund [Standardowo: 800] zpdam_gravity_round "250" // Wartosc grawitacji dla gravity rund [Standardowo: 250]
Zapisujemy Plik
Teraz przechodzimy do folderu /data/lang i szuakmy pliku zombie zombie_plague50.txt
Szukamy w nim
MODENAME Armageddon Mode = Armageddon ModePod Tym dopisujemy to
MODENAME Gravity Mode = Gravity Mode NOTICE_GRAVITY = Gravity Mode

AMXX: Wersja 1.8.0 lub wyzsza
Mod: Counter-Strike badz Counter-Strike: Condition-Zero
FakeMeta
HamSandWich
Zombie Plague Mod 5.0.x