Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Unhandled dynamic native errorBlad z Param_Convert(2)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 21.08.2012 09:43


L 08/21/2012 - 10:30:27: Wrong style of dynamic native
L 08/21/2012 - 10:30:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "expmod_shop.amxx")
L 08/21/2012 - 10:30:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "param_convert")
L 08/21/2012 - 10:30:27: [AMXX]    [0] expmod_shop.sma::shop_register_item (line 125)
L 08/21/2012 - 10:30:27: Unhandled dynamic native error
L 08/21/2012 - 10:30:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Untitled.amxx")
L 08/21/2012 - 10:30:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "exp_shop_register_item")
L 08/21/2012 - 10:30:27: [AMXX]    [0] Untitled.sma::plugin_init (line 24)
L 08/21/2012 - 10:30:27: Wrong style of dynamic native
L 08/21/2012 - 10:30:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "expmod_shop.amxx")
L 08/21/2012 - 10:30:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "param_convert")
L 08/21/2012 - 10:30:27: [AMXX]    [0] expmod_shop.sma::shop_register_item (line 125)
L 08/21/2012 - 10:30:27: Unhandled dynamic native error
L 08/21/2012 - 10:30:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "expmod_shop_amunicja.amxx")
L 08/21/2012 - 10:30:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "exp_shop_register_item")
L 08/21/2012 - 10:30:27: [AMXX]    [0] expmod_shop_amunicja.sma::plugi

Witam spotkalem sie z takim bledem ^ I jestem zdziwiony bo robilem wszystko jak w moim poptrzednim pliginie:
Tu sa kody:

Wycinek z tą linią:

public shop_register_item(const name[], const desc[], price, one_round)
{
liczba_itemow++;

if(liczba_itemow > MAX_ITEMY+1)
return PLUGIN_CONTINUE;
param_convert(1);
param_convert(2);

copy(NazwyItemow[liczba_itemow], 63, name);
copy(OpisyItemow[liczba_itemow], 127, desc);

KosztyItemow[liczba_itemow] = price;
RazNaRunde[liczba_itemow] = one_round;


return liczba_itemow;
}


a tu z innego mojego:


public register_mission(const name[], const description[], required_level, award, need)
{
numer_misji++
if(numer_misji > MAX_MISJI+1)
return PLUGIN_CONTINUE
param_convert(1)
param_convert(2)

copy(NazwyMisji[numer_misji], 63, name)
copy(OpisyMisji[numer_misji], 127, description)

WymaganyPoziom[numer_misji] = required_level
NagrodaMisji[numer_misji] = award
PotrzebaMisji[numer_misji] = need

return numer_misji;
}


I to z innego dziala, roznica ze wywala bledy...

a tu plik inc tego niedzialajacego :
#if defined _expmodshop_included
  #endinput
#endif
#define _expmodshop_included

native exp_shop_register_item(name[], desc[], price, one_round)

forward item_selected(id, itemid)

Tutaj z tego dzialajacego:

#if defined _expmod_m_included
  #endinput
#endif
#define _expmod_m_included

native exp_register_mission(const name[], const description[], required_level, award, need)

native exp_set_user_mission_progress(index, how_many)

native exp_get_user_mission(index)

native exp_set_user_mission(index, missionid, progress)

native exp_get_user_mission_progress(index)
	
native exp_get_mission_name(missionid, dest[], len)

native exp_get_mission_desc(missionid, dest[], len)

native exp_get_mission_need_level(missionid)

native exp_get_mission_award(missionid)

native exp_get_mission_need(missionid)

native exp_get_mission_status(index, missionid)

native exp_set_mission_status(index, missionid, value)

native exp_get_missionid_by_name(const name[])

native exp_get_missionid_by_desc(const desc[])

native exp_get_missions_numbers()

	
forward mission_selected(id, numer_misji)

forward mission_completed(id, numer_misji)

A tutaj plugin w ktorym rejestrowalem z tego nie dzialajacego:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include
#include
#include
#include

#define PLUGIN "ExpMod Shop Amunicja"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "tomcionek15 & grs4"

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,32,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,32,90,120,90,2,35,90,90,0,100};

new nazwa[] = "Amunicja"
new opis[] = "Dostajesz ammunicje do kazdej broni"
new cena = 0;
new one_round = 0;

new item;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

item = exp_shop_register_item(nazwa, opis, cena, one_round)
}
public item_selected(id, itemid)
{
if(item == itemid)
{
new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);

for(new i=0; i 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
}
}


a tutaj z tegoo dzialajacego :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include
#include

#define PLUGIN "ExpMod Mission Killer"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "tomcionek15 & grs4"

new misja;
new enabled[33]

new nazwa[] = "Killer"
new opis[] = "Zabij 225 wrogow dowolnym sposobem"
new wymagany_lvl = 34
new nagroda = 6000
new ile_czego = 225

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

misja = exp_register_mission(nazwa, opis, wymagany_lvl, nagroda, ile_czego)

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}

public mission_selected(id, misjaid)
if(misja == misjaid)
enabled[id] = 1;
public mission_completed(id, misjaid)
if(misjaid == misja)
enabled[id] = 0
public DeathMsg()
{
new id = read_data(1)
new id2 = read_data(2)

if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || !enabled[id] || get_user_team(id) == get_user_team(id2))
return PLUGIN_CONTINUE
if(enabled[id])
exp_set_user_mission_progress(id, exp_get_user_mission_progress(id)+1)
return PLUGIN_CONTINUE
}



I jeżeli chcecie żebym dokladniej to wytluaczyl bo mozliwe ze nie zrozumiecie to wyjasnie:

Dzialajacy : expmod_mission.sma
Nie dzialajacy : expmod_shop.sma

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.08.2012 16:01

@up
Zamiast funkcji copy, zastosowałem formatex i działa temat do zamkniecia

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 22.08.2012 18:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych