10,9,8,7 itd tak jak mam teraz.
Tylko żeby było: Infekcja rozpocznie się za 10,9,8 itd
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 21.08.2012 05:20
Napisano 21.08.2012 08:00
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zombieplague>[/color]
[color=#0000ff]#define PLUGIN "[ZP] Countdown 1.0"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mr.Apple"[/color]
[color=#0000ff]new countdown
new time_s[/color]
[color=#0000ff]public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
}[/color]
[color=#0000ff]public plugin_precache()
{
precache_sound( "zombie_plague/ten.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/nine.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/eight.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/seven.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/six.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/five.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/four.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/three.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/two.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/one.wav" )
}[/color]
[color=#0000ff]public event_round_start()
{
set_task(1.0, "zombie_countdown")
time_s = 10
countdown = 9
}[/color]
[color=#0000ff]public zombie_countdown()
{
new speak[ 10 ][] = { "zombie_plague/one.wav", "zombie_plague/two.wav", "zombie_plague/three.wav", "zombie_plague/four.wav", "zombie_plague/five.wav", "zombie_plague/six.wav", "zombie_plague/seven.wav", "zombie_plague/eight.wav", "zombie_plague/nine.wav", "zombie_plague/ten.wav" }[/color]
[color=#0000ff] emit_sound( 0, CHAN_VOICE, speak[ countdown ], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
countdown--
set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
show_hudmessage(0, "Infekcja Rozpocznie Sie Za %i", time_s);
--time_s;
if(time_s >= 1)
{
set_task(1.0, "zombie_countdown")
}
} [/color]
[color=#0000ff]
Napisano 21.08.2012 14:15
Napisano 21.08.2012 14:41
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zombieplague>
#define PLUGIN "[ZP] Countdown 1.0"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mr.Apple"
new countdown
new time_s
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound( "zombie_plague/ten.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/nine.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/eight.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/seven.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/six.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/five.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/four.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/three.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/two.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/one.wav" )
}
public event_round_start()
{
set_task(1.0, "zombie_countdown")
time_s = 10
countdown = 9
}
public zombie_countdown()
{
new speak[ 10 ][] = { "zombie_plague/one.wav", "zombie_plague/two.wav", "zombie_plague/three.wav", "zombie_plague/four.wav", "zombie_plague/five.wav", "zombie_plague/six.wav", "zombie_plague/seven.wav", "zombie_plague/eight.wav", "zombie_plague/nine.wav", "zombie_plague/ten.wav" }
emit_sound( 0, CHAN_VOICE, speak[ countdown ], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
countdown--
set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
show_hudmessage(0, "Infekcja Rozpocznie Sie Za %i", time_s);
--time_s;
if(time_s >= 1)
{
set_task(1.0, "zombie_countdown")
}
}
Napisano 21.08.2012 21:09
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.DarkGL to mój autorytet.
Modyfikacja
Przerobienie pluginu present.amxxNapisany przez MzKzMzUzE, 28.11.2025 |
|
|
|||
Modyfikacja
kilka modyfikacji/integracji blockmaker/expmodNapisany przez fandyPND, 08.08.2024 |
|
|
|||
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 |
|
|
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 |
|
|
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych