Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[ROZWIĄZANE] ZP Odliczanie

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 BotKiller1

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.08.2012 05:20

Witam prosiłbym o przerobienie tego pluginu, aby pisało w nim nie tylko:

10,9,8,7 itd tak jak mam teraz.

Tylko żeby było: Infekcja rozpocznie się za 10,9,8 itd

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 danielpadewski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:6
  • GG:
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:emilów
Offline

Napisano 21.08.2012 08:00

Oto sma.Skompiluj se sam:D


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zombieplague>[/color]
[color=#0000ff]#define PLUGIN "[ZP] Countdown 1.0"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mr.Apple"[/color]
[color=#0000ff]new countdown
new time_s[/color]
[color=#0000ff]public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
}[/color]
[color=#0000ff]public plugin_precache()
{
    precache_sound( "zombie_plague/ten.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/nine.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/eight.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/seven.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/six.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/five.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/four.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/three.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/two.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/one.wav" )
}[/color]
[color=#0000ff]public event_round_start()
{
    set_task(1.0, "zombie_countdown")
    time_s = 10
    countdown = 9
}[/color]
[color=#0000ff]public zombie_countdown()
{   
    new speak[ 10 ][] = { "zombie_plague/one.wav", "zombie_plague/two.wav", "zombie_plague/three.wav", "zombie_plague/four.wav", "zombie_plague/five.wav", "zombie_plague/six.wav", "zombie_plague/seven.wav", "zombie_plague/eight.wav", "zombie_plague/nine.wav", "zombie_plague/ten.wav" }[/color]
[color=#0000ff]    emit_sound( 0, CHAN_VOICE, speak[ countdown ], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
    countdown--
	   
    set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
    show_hudmessage(0, "Infekcja Rozpocznie Sie Za %i", time_s);
    --time_s;
	   
    if(time_s >= 1)
    {
	    set_task(1.0, "zombie_countdown")
    }
} [/color]
[color=#0000ff]


#3 BotKiller1

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.08.2012 14:15

Nie da się tego skompilować wyskakuje 5 błędów "lokalnie" oczywiście usunąłem twoje błędy w sma z niepoprawnego [code=auto:0] ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 danielpadewski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:6
  • GG:
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:emilów
Offline

Napisano 21.08.2012 14:41

a to?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zombieplague>
#define PLUGIN "[ZP] Countdown 1.0"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mr.Apple"
new countdown
new time_s
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
}
public plugin_precache()
{
    precache_sound( "zombie_plague/ten.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/nine.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/eight.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/seven.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/six.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/five.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/four.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/three.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/two.wav" )
    precache_sound( "zombie_plague/one.wav" )
}
public event_round_start()
{
    set_task(1.0, "zombie_countdown")
    time_s = 10
    countdown = 9
}
public zombie_countdown()
{   
    new speak[ 10 ][] = { "zombie_plague/one.wav", "zombie_plague/two.wav", "zombie_plague/three.wav", "zombie_plague/four.wav", "zombie_plague/five.wav", "zombie_plague/six.wav", "zombie_plague/seven.wav", "zombie_plague/eight.wav", "zombie_plague/nine.wav", "zombie_plague/ten.wav" }
    emit_sound( 0, CHAN_VOICE, speak[ countdown ], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
    countdown--
	   
    set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
    show_hudmessage(0, "Infekcja Rozpocznie Sie Za %i", time_s);
    --time_s;
	   
    if(time_s >= 1)
    {
	    set_task(1.0, "zombie_countdown")
    }
} 


#5 BotKiller1

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.08.2012 14:52

Brawo + i do zamknięcia ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 21.08.2012 21:09

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych