[TuT] Jak dodać 2 kolory w Hud.
Kronzu
20.08.2012
Siemka. Jeszcze tego ni gdzie nie widziałem więc zachciało mi się to napisać, a dokładnie to 2 kolory w hud.
1. Znajdź:
I zamień do na:
2. Znajdź:
I pod tym dodaj:
3. Znajdź:
I a następnie pod:
Dodaj:
4. Pod:
Dodaj:
5. Całość ma wyglądać tak:
Uwaga jeżeli usuniecie ^n^n lub ^n^n^n^n^n nie będzie chodzić.
A więc tak:
Jeżeli chcecie mieć:
klasa, doświadczenie inny kolor niż Poziom perk zrób tak:
odejmij od tego:
Ma to wyglądać tak:
I od tego:
Ma to wyglądać tak:
Następnie dodaj do:
MA to wyglądać tak:
i do tego dodaj:
MA to wyglądać tak:
A to całe ma wyglądać tak:
Jak zmienić kolor:
Zmieniamy tylko 3 piersze liczy czyli
jak mamy np.:
255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2
To tylko zmieniamy 255, 255, 255
Jak zmienić kolor i skąd go wziąć?
Link do testera kolorów: http://www.kurshtml....ory/kolory.html
Jeżeli znajdziecie jakiś bład napisćie.
Za chwile napisze jak dodać z HP.
1. Znajdź:
new SyncHudObj, SyncHudObj2;
I zamień do na:
new SyncHudObj, SyncHudObj2, SyncHudObj3;
2. Znajdź:
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
I pod tym dodaj:
SyncHudObj3 = CreateHudSyncObj();
3. Znajdź:
public PokazInformacje(id)
I a następnie pod:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
Dodaj:
set_hudmessage(0, 224, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n^n^n^n, ");
4. Pod:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
Dodaj:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n, ");
5. Całość ma wyglądać tak:
[code]public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
set_hudmessage(0, 224, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n^n^n^n");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Uwaga jeżeli usuniecie ^n^n lub ^n^n^n^n^n nie będzie chodzić.
A więc tak:
Jeżeli chcecie mieć:
klasa, doświadczenie inny kolor niż Poziom perk zrób tak:
odejmij od tego:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
To: ^nPoziom : %i^nPerk : %s i to: , poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]
Ma to wyglądać tak:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]));
I od tego:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
To: ^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s] i to:, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]
Ma to wyglądać tak:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]));
Następnie dodaj do:
set_hudmessage(0, 224, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n^n^n^n");
Dadaj To: Poziom : %i^nPerk : %s i to: poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]
MA to wyglądać tak:
set_hudmessage(0, 224, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n^n^n^nPoziom : %i^nPerk : %s", poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
i do tego dodaj:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n");
To: [Poziom : %i]^n[Perk : %s] i to: poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]
MA to wyglądać tak:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
A to całe ma wyglądać tak:
[code]public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]));
set_hudmessage(0, 224, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n^n^n^nPoziom : %i^nPerk : %s", poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]));
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jak zmienić kolor:
Zmieniamy tylko 3 piersze liczy czyli
jak mamy np.:
255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2
To tylko zmieniamy 255, 255, 255
Jak zmienić kolor i skąd go wziąć?
Link do testera kolorów: http://www.kurshtml....ory/kolory.html
Jeżeli znajdziecie jakiś bład napisćie.
Za chwile napisze jak dodać z HP.
Kronzu
20.08.2012
A więc tak. jak juz zrobilismy to na góże to teraz dodajemy hp:
1. Pod:
Dodajemy:
2. Nad:
Dodaj:
3. Za:
Dodaj:
4. Za:
Dodaj:
5. To tyle
1. Pod:
new target = pev(id, pev_iuser2);
Dodajemy:
new hp = get_user_health(target);
2. Nad:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]));
Dodaj:
new hp = get_user_health(id);
3. Za:
nazwy_perkow[perk_gracza[target]]
Dodaj:
, hp
4. Za:
nazwy_perkow[perk_gracza[id]]
Dodaj:
, hp
5. To tyle

ToRRent
20.08.2012
Poradnik moze i dobrze opisany ale dla mnie jest calkowicie nie potrzebny poniewaz
2 kolory w hudzie 〓 2 zajete kanaly z 4
2 kolory w hudzie 〓 2 zajete kanaly z 4
M&M's
20.08.2012
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6,-1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
Przez to hudy po śmierci będą nachodzić na siebie ponieważ są wypośrodkowane.
Użytkownik M&M's edytował ten post 20.08.2012 23:46
Przez to hudy po śmierci będą nachodzić na siebie ponieważ są wypośrodkowane.
Użytkownik M&M's edytował ten post 20.08.2012 23:46
Kronzu
21.08.2012
U mnie wszystko działa. Luknij sam.
Wiem że się inaczej dało, na pewno krócej ale to robią po 25zł. A ja chciał na szybko jakiś to zrobić.
Użytkownik Kronzu edytował ten post 21.08.2012 08:37
Wiem że się inaczej dało, na pewno krócej ale to robią po 25zł. A ja chciał na szybko jakiś to zrobić.
Użytkownik Kronzu edytował ten post 21.08.2012 08:37