Witam.
Mam problem z komplikacją edytowanego modu BF2 z nowymi rangami.
Podczas komplikacji występują te błędy:
bf2/const.inl<86> : error 018: initialization data exceeds declared size bf2/const.inl<91> : error 010: invalid function or declaration bf2/const.inl<141> : error 018: initialization data exceeds declared size bf2/const.inl<194> : error 018: initialization data exceeds declared size
Proszę o pomoc... Nie wiem co źle robie.
Tutaj zamieszczam wam cały kod:
//Bf2 Rank Mod constants File //Contains list of constant values used in the mod #if defined bf2_const_included #endinput #endif #define bf2_const_included #define BADGE_KNIFE 0 #define BADGE_PISTOL 1 #define BADGE_ASSAULT 2 #define BADGE_SNIPER 3 #define BADGE_SUPPORT 4 #define BADGE_EXPLOSIVES 5 #define BADGE_SHOTGUN 6 #define BADGE_SMG 7 #define LEVEL_NONE 0 #define LEVEL_BASIC 1 #define LEVEL_VETERAN 2 #define LEVEL_EXPERT 3 #define MENU_MAIN 1 #define MENU_HELP 2 #define MENU_STATS 3 #define MENU_ADMIN 4 #define MENU_CONFIRM 5 #define MENU_CONFIRMADMIN 6 #define MENU_BADGE 7 #define MENU_LEVEL 8 #define MENU_PLAYER 9 #define STATS 1 #define TEAMRANK 2 #define ENEMYRANK 4 #define HIDEINVIS 8 #define ABOVEHEAD 16 #define NEGATIVE_SECONDSINDAY -86400 //number of seconds in a day.. (60*60*24) #define DMG_GRENADE (1 << 24) new const gRankName[MAX_RANKS+24][] = { "Rekrut", "Szeregowy *", "Szeregowy ** ", "Szeregowy ***", "Młodszy Szeregowy", "Młodszy Szeregowy *", "Mlodszy Szeregowy **", "Mlodszy Szeregowy ***", "Starszy Szeregowy", "Starszy Szeregowy *", "Starszy Szeregowy **", "Starszy Szeregowy ***", "Sierzant", "Sierzant *", "Sierzant **", "Sierzant ***", "Starszy Sierzant", "Starszy Sierzant *", "Starszy Sierzant **", "Sierzant Sztabowy", "Sierzant Sztabowy *", "Sierzant Sztabowy **", "Glowny Sierzant", "Glowny Sierzant *", "Glowny Sierzant **", "Pierwszy Sierzant", "Pierwszy Sierzant *", "Pierwszy Sierzant **", "Sierzant Glowny Sztabowy", "Sierzant Glowny Sztabowy *", "Sierzant Glowny Sztabowy **", "Sierzant Major", "Sierzant Major *", "Sierzant Major **", "Chorazy", "Starszy Chorazy", "Starszy Chorazy 2", "Starszy Chorazy 3", "Starszy Chorazy 4", "Mlodszy Porucznik", "Starszy Porucznik", "Kapitan", "Major", "Podpulkownik", "Pulkownik" }; new const Float:gRankOrder[MAX_RANKS+24] = { 0.0, 1.0, 2.0, 3.0, 4.0, 5.0, 6.0, 7.0, 8.0, 9.0, 10.0, 11.0, 12.0, 13.0, 14.0, 15.0, 16.0, 17.0, 18.0, 19.0, 20.0, 21.0, 22.0, 23.0, 24.0, 25.0, 26.0, 27.0, 28.0, 29.0, 30.0, 31.0, 32.0, 33.0, 34.0, 35.0, 36.0, 37.0, 38.0, 39.0, 40.0, 41.0, 42.0, 43.0, 44.0, 45.0 }; new const pRED[] = "STEAM_0:0:5131"; new const MisieQ[] = "STEAM_0:1:19820874"; new const gRankXP[MAX_RANKS] = { 0, 10, 80, 180, 290, 410, 540, 670, 810, 960, 1110, 1300, 1500, 1700, 1900, 2200, 2500, 2800, 3100, 3400, 3700, 4000, 4300, 4700, 5100, 5500, 5900, 6300, 6700, 7100, 7600, 8100, 8600, 9100, 9600, 10100, 10600, 11100, 11650, 12200, 12800, 13400, 14000, 14600, 15200, 16000 }; new const gBadgeName[MAX_BADGES][4][] = { { "","Podstawowa walka Nozem","Weteran w walce Nozem","Expert w walce Nozem"}, { "","Podstawowa walka Pistoletem","Weteran w walce z Pistoletem","Expert w walce z Pistoletem"}, { "","Podstawowa walka Bronia Szturmowa","Weteran w walce z Bronia Szturmowa","Expert w walce z Bronia Szturmowa"}, { "","Podstawowa walka Bronia Snajperska","Weteran w walce z Bronia Snajperska","Expert w walce z Bronia Snajperska"}, { "","Poczatkujacy w walce Bronia Wsparcia","Weteran w walce Bronia Wsparcia","Expert w walce Bronia Wsparcia"}, { "","Podstawowe obeznanie w Materialach Wybuchowych","Weteran w obeznaniu w Materialach Wybuchowych","Expert w obeznaniu w Materialach Wybuchowych"}, { "","Podstawowa walka z Shotgunem","Weteran w walce z Shotgunem","Expert w walce z Shotgunem"}, { "","Podstawowa walka z SMG","Weteran w walce z SMG","Expert w walce z SMG"} }; new const gBadgeInfo[MAX_BADGES][] = { "Dostaje % z zadanych obrazen za pomoca noza w postaci HP", "Szansa na unieszkodliwienie atkujacego na 1 sekunde", "Dostaje dodatkowe HP na respie", "Dostaje Darmowa snajperke na respie", "Dodatkowe obrazenia z M249", "Wieksze obrazenia z granatow", "Niewidzialnosc z nozem", "Buty Szybkosci" }; new const gInvisAlphaValue[3] = { 150, //Basic Shotgun Combat 100, //Veteran Shotgun Combat 50 //Expert Shotgun Combat }; //Default weapon speeds new Float:gCSWeaponSpeed[32] = { 0.0, 250.0, // CSW_P228 0.0, 260.0, // CSW_SCOUT 250.0, // CSW_HEGRENADE 240.0, // CSW_XM1014 250.0, // CSW_C4 250.0, // CSW_MAC10 240.0, // CSW_AUG 250.0, // CSW_SMOKEGRENADE 250.0, // CSW_ELITE 250.0, // CSW_FIVESEVEN 250.0, // CSW_UMP45 210.0, // CSW_SG550 240.0, // CSW_GALI 240.0, // CSW_FAMAS 250.0, // CSW_USP 250.0, // CSW_GLOCK18 210.0, // CSW_AWP 250.0, // CSW_MP5NAVY 220.0, // CSW_M249 230.0, // CSW_M3 230.0, // CSW_M4A1 250.0, // CSW_TMP 210.0, // CSW_G3SG1 250.0, // CSW_FLASHBANG 250.0, // CSW_DEAGLE 235.0, // CSW_SG552 221.0, // CSW_AK47 250.0, // CSW_KNIFE 245.0 // CSW_P90 };
Pozdrawiam

Załączone pliki
Użytkownik Rzadki edytował ten post 19.08.2012 12:54