Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowe rangi BF2, problem z komplikacją pliku.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rzadki

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Skierniewice
Offline

Napisano 19.08.2012 12:53

Witam.


Mam problem z komplikacją edytowanego modu BF2 z nowymi rangami.

Podczas komplikacji występują te błędy:


bf2/const.inl<86> : error 018: initialization data exceeds declared size
bf2/const.inl<91> : error 010: invalid function or declaration
bf2/const.inl<141> : error 018: initialization data exceeds declared size
bf2/const.inl<194> : error 018: initialization data exceeds declared size


Proszę o pomoc... Nie wiem co źle robie.

Tutaj zamieszczam wam cały kod:



//Bf2 Rank Mod constants File
//Contains list of constant values used in the mod

#if defined bf2_const_included
#endinput
#endif
#define bf2_const_included

#define BADGE_KNIFE 0
#define BADGE_PISTOL 1
#define BADGE_ASSAULT 2
#define BADGE_SNIPER 3
#define BADGE_SUPPORT 4
#define BADGE_EXPLOSIVES 5
#define BADGE_SHOTGUN 6
#define BADGE_SMG 7

#define LEVEL_NONE 0
#define LEVEL_BASIC 1
#define LEVEL_VETERAN 2
#define LEVEL_EXPERT 3

#define MENU_MAIN 1
#define MENU_HELP 2
#define MENU_STATS 3
#define MENU_ADMIN 4
#define MENU_CONFIRM 5
#define MENU_CONFIRMADMIN 6
#define MENU_BADGE 7
#define MENU_LEVEL 8
#define MENU_PLAYER 9

#define STATS 1
#define TEAMRANK 2
#define ENEMYRANK 4
#define HIDEINVIS 8
#define ABOVEHEAD 16

#define NEGATIVE_SECONDSINDAY -86400 //number of seconds in a day.. (60*60*24)

#define DMG_GRENADE (1 << 24)


new const gRankName[MAX_RANKS+24][] =
{
"Rekrut",
"Szeregowy *",
"Szeregowy ** ",
"Szeregowy ***",
"Młodszy Szeregowy",
"Młodszy Szeregowy *",
"Mlodszy Szeregowy **",
"Mlodszy Szeregowy ***",
"Starszy Szeregowy",
"Starszy Szeregowy *",
"Starszy Szeregowy **",
"Starszy Szeregowy ***",
"Sierzant",
"Sierzant *",
"Sierzant **",
"Sierzant ***",
"Starszy Sierzant",
"Starszy Sierzant *",
"Starszy Sierzant **",
"Sierzant Sztabowy",
"Sierzant Sztabowy *",
"Sierzant Sztabowy **",
"Glowny Sierzant",
"Glowny Sierzant *",
"Glowny Sierzant **",
"Pierwszy Sierzant",
"Pierwszy Sierzant *",
"Pierwszy Sierzant **",
"Sierzant Glowny Sztabowy",
"Sierzant Glowny Sztabowy *",
"Sierzant Glowny Sztabowy **",
"Sierzant Major",
"Sierzant Major *",
"Sierzant Major **",
"Chorazy",
"Starszy Chorazy",
"Starszy Chorazy 2",
"Starszy Chorazy 3",
"Starszy Chorazy 4",
"Mlodszy Porucznik",
"Starszy Porucznik",
"Kapitan",
"Major",
"Podpulkownik",
"Pulkownik"
};

new const Float:gRankOrder[MAX_RANKS+24] =
{
0.0,
1.0,
2.0,
3.0,
4.0,
5.0,
6.0,
7.0,
8.0,
9.0,
10.0,
11.0,
12.0,
13.0,
14.0,
15.0,
16.0,
17.0,
18.0,
19.0,
20.0,
21.0,
22.0,
23.0,
24.0,
25.0,
26.0,
27.0,
28.0,
29.0,
30.0,
31.0,
32.0,
33.0,
34.0,
35.0,
36.0,
37.0,
38.0,
39.0,
40.0,
41.0,
42.0,
43.0,
44.0,
45.0
};

new const pRED[] = "STEAM_0:0:5131";
new const MisieQ[] = "STEAM_0:1:19820874";

new const gRankXP[MAX_RANKS] =
{
0,
10,
80,
180,
290,
410,
540,
670,
810,
960,
1110,
1300,
1500,
1700,
1900,
2200,
2500,
2800,
3100,
3400,
3700,
4000,
4300,
4700,
5100,
5500,
5900,
6300,
6700,
7100,
7600,
8100,
8600,
9100,
9600,
10100,
10600,
11100,
11650,
12200,
12800,
13400,
14000,
14600,
15200,
16000


};

new const gBadgeName[MAX_BADGES][4][] =
{
{ "","Podstawowa walka Nozem","Weteran w walce Nozem","Expert w walce Nozem"},
{ "","Podstawowa walka Pistoletem","Weteran w walce z Pistoletem","Expert w walce z Pistoletem"},
{ "","Podstawowa walka Bronia Szturmowa","Weteran w walce z Bronia Szturmowa","Expert w walce z Bronia Szturmowa"},
{ "","Podstawowa walka Bronia Snajperska","Weteran w walce z Bronia Snajperska","Expert w walce z Bronia Snajperska"},
{ "","Poczatkujacy w walce Bronia Wsparcia","Weteran w walce Bronia Wsparcia","Expert w walce Bronia Wsparcia"},
{ "","Podstawowe obeznanie w Materialach Wybuchowych","Weteran w obeznaniu w Materialach Wybuchowych","Expert w obeznaniu w Materialach Wybuchowych"},
{ "","Podstawowa walka z Shotgunem","Weteran w walce z Shotgunem","Expert w walce z Shotgunem"},
{ "","Podstawowa walka z SMG","Weteran w walce z SMG","Expert w walce z SMG"}
};

new const gBadgeInfo[MAX_BADGES][] =
{
"Dostaje % z zadanych obrazen za pomoca noza w postaci HP",
"Szansa na unieszkodliwienie atkujacego na 1 sekunde",
"Dostaje dodatkowe HP na respie",
"Dostaje Darmowa snajperke na respie",
"Dodatkowe obrazenia z M249",
"Wieksze obrazenia z granatow",
"Niewidzialnosc z nozem",
"Buty Szybkosci"
};

new const gInvisAlphaValue[3] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
50 //Expert Shotgun Combat
};

//Default weapon speeds
new Float:gCSWeaponSpeed[32] =
{
0.0,
250.0, // CSW_P228
0.0,
260.0, // CSW_SCOUT
250.0, // CSW_HEGRENADE
240.0, // CSW_XM1014
250.0, // CSW_C4
250.0, // CSW_MAC10
240.0, // CSW_AUG
250.0, // CSW_SMOKEGRENADE
250.0, // CSW_ELITE
250.0, // CSW_FIVESEVEN
250.0, // CSW_UMP45
210.0, // CSW_SG550
240.0, // CSW_GALI
240.0, // CSW_FAMAS
250.0, // CSW_USP
250.0, // CSW_GLOCK18
210.0, // CSW_AWP
250.0, // CSW_MP5NAVY
220.0, // CSW_M249
230.0, // CSW_M3
230.0, // CSW_M4A1
250.0, // CSW_TMP
210.0, // CSW_G3SG1
250.0, // CSW_FLASHBANG
250.0, // CSW_DEAGLE
235.0, // CSW_SG552
221.0, // CSW_AK47
250.0, // CSW_KNIFE
245.0 // CSW_P90
};

Pozdrawiam ;)

Załączone pliki

  • Załączony plik  const.inl   5,52 KB  20 Ilość pobrań

Użytkownik Rzadki edytował ten post 19.08.2012 12:54

  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2012 12:55

Za dużo dałeś wartości do za małej tablicy, zwiększ tablicę edytując stałą MAX_RANKS w bf2rank.sma
  • +
  • -
  • 1

#3 Rzadki

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Skierniewice
Offline

Napisano 19.08.2012 13:03

Dobrze to zrobiłem w pliku bf2rank.sma?
#define MAX_RANKS 45

Teraz wykryło mi dwa błędy:

bf2/const.inl<91> : error 052: multi-dimensional arrays must be fully initialized
bf2/const.inl<194> : error 018: initialization data exceeds declared size

  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 22.08.2012 15:52

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXProblemy

do

Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych