Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Any] Specific Map When Not Enough Players


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 19.08.2012 09:32

Specific Map When Not Enough Players

v. 1.0.0

Introduction : I came across Default Map Changer not so long ago and it didn't work as I wanted. His plugin changes the map for another map when no players are remaining in the server.This plugin does almost the same thing, however, you can choose the player count's limit below which the map will change (rather than 0 only).Also, this plugin can extend the specific map, if not enough players are in the server.Known bugs :
  • Not any at the moment.
CVars :
  • specificmapwhennotenoughplayersversion: Gives version -_-'-------------------------
  • smwnep : Is plugin enabled ? 0=No, 1=Yes.
  • smwnep_map : Specific map to be in when not enough players are present. Def. 'de_dust2'.
  • smwnep_nbplayers : Number of players considered to be enough. Below --> specific map. Def. 8.-------------------------
  • smwnep_jointime : Time in minutes players have to join before the map can be changed. If you think you have slow DL or people are long to join, a higher value might be needed to not change back to the specific map. Def. 1.
  • smwnep_timebeforevotetoextend : How long in minutes before mapchooser's vote, shall the map be extended. Def. 1.-------------------------
  • smwnep_verboseprefix : Verbose's prefix. Default '[SM] '.
  • smwnep_verbose : Tell players what is happening. 0=No, 1=Yes. Def. 1.
--------------Any suggestions/comments on the code or the plugin are welcomed and appreciated.Changelog :
  • 1.0.0 Initial release. (19-08-2012)
Todo list :
  • Add client pref configuration (so they have their own verbose config).
Credits :Notes :
  • Needs Mapchooser to work.
  • Shouldn't work with UMC.
  • I briefly overlooked Mapchooser extended, and it seems like my plugin would work with it.
  • Only tested under CS:S, but since this use global-SM stuff, there shouldn't be any problem with other games (beside 'de_dust2' :P).
  • You better get a "mp_timelimit" definition in your configs executed every map change, that way time limit reset :P (shouldn't be a problem in most servers, as mp_timelimit is set to something).
  • Yes, long cat is long.
Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (specificmapwhennotenoughplayers.sp - 11.5 KB) Dołączona grafika specificmapwhennotenoughplayers.phrases.txt (429 Bytes)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych