←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Proszę o dodanie skoków i grawitacji do kl...

  • +
  • -
Ultrax - zdjęcie Ultrax 17.08.2012

Prosiłbym o dodanie dwóch(2) skoków i grawitacji na 600 do klasy Samuraj.

/* Klasa by Wi,Waldi */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Samuraj (Premium)";
new const opis[] = "Samuraj posiada miecz samurajski , Deagle , 1 he , 1/2 z noza (PPM) , Bardzo szybki";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
	    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	   
	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	    {
  client_print(id, print_chat, "[Samuraj (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
			    return COD_STOP;
	    }
	    ma_klase[id] = true;
	    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	    set_user_footsteps(id, 0);
	    ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
	    precache_model("models/knife/p_knife.mdl");
	    precache_model("models/knife/v_knife.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
	    new weapon = read_data(2);
	    if(ma_klase[id])
	    {
			    if(weapon == CSW_KNIFE)
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/v_knife.mdl")
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/knife/p_knife.mdl")
			    }
	    }
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}

Z góry bardzo dziękuje.
Użytkownik Ultrax edytował ten post 17.08.2012 17:52
Odpowiedz