Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba(klasa) i pytanko :"D

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:165
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 16.08.2012 10:23

Witam, proszę o zrobienie nastepującej klasy.

nazwa: MasterTruskawka(Premium)
int:15
wyt:30
hp:40
kon:70
Bronie: m4a1, deagle
moce: wieksze obrazenia z m4a1 o 5 bez mozliwosci zwiekszenia po przez inteligencje. Widze niewidzialnych, 1 rakieta widze wrogow na radarze. KLASA NA NICK HempKaski

PYTANIE

można zrobić klase która ma np: 500armora ale nie wytrzmalosci tylko armora i np jak ma 500 armora to ktoś go nei bije po 35 tylko po 20 np ? da sie takie cos ? i czy postać w cs jako klasa moze być 2 razy większa od innych ze np na de_dust2 nie miescila by sie do trupa albo cos takiego zeby byl wyzszy i zeby kazdy to widzial i ja jako ten wysoki ? Z góry dziękuje będą plusiki !!!

#2 Kaski

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:165
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 16.08.2012 12:27

Ok zrobilem se samemu klase ale jest błąd czy ktoś chociażby go poprawiła lbo zrobiłby mi klase na nowo.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>


new const nazwa[] = "MasterTruskawka(Premium)";
new const opis[] = "1 rakieta ble, ble, ble";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new sprite_blast;

new poprzednia_rakieta_gracza[33];

#define DMG_BULLET (1<<1)

new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;

new bool:ma_klase[33];


public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_plugin(nazwa, "1.0", "HempKaski");
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");


set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
}

public cod_class_enabled(id)
new identyfikator[33];
get_user_name(id, identyfikator, 32);
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!equal(identyfikator, "HempKaski"))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;


public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_klase[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}

public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];

for (new id=1; id<=32; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;

for (new i=1;i<=32;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;

get_user_origin(i, PlayerCoords)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}


Gdy kompiluje jest to:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_kaskiP.sma(37) : error 017: undefined symbol "register_forward"
codclass_kaskiP.sma(37) : warning 215: expression has no effect
codclass_kaskiP.sma(37) : warning 215: expression has no effect
codclass_kaskiP.sma(37) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_kaskiP.sma(37) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_kaskiP.sma(37) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

#3 Kaski

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:165
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 17.08.2012 17:40

refresh !





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych